ویرگول
ورودثبت نام
سامیار آرمانی
سامیار آرمانی
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

این اتفاق زندگیمو تغییر داد ! پولدار و پولدار تر شدم ...

سلام من سامیارم هستم و شما قطعا کسی هستید که این مقاله رو مطالعه میکنید :)

من 23 سالمه و فارغ التحصیل از رشته کامپیوترم، می خواهم امروز اولین تجربمو ورودم به دنیای رمز ارزهارو با شما به اشتراک بزارم ! که باعث شد با سرعت نوررر به جلو برم و به اهداف برسم

در اولین قدم تشکر کنم از سایت بی بدیل ویرگول ممنونم از شما بابت بستری که برای ما عاشقان نویسندگی دیجیتال فراهم کردید!

برگردیم به ماجرایی که باعث شد کل زندگی من تغییر کنه، و باعث پیشرفتم در کار و بیزینسم شد، سال اول دانشگاه بودم از طریق یکی از اساتید برنامه نویسیم (استاد خادم) معرفی شدم به یک شرکت فروشگاه اینترنتی جهت برنامه نویسی فرانت این شرکت مدت زیادی در اون شرکت بودم خیلی تجربه های شیرین و آموزش های بسیار دیدم در تمام موارد فنی علاقه داشتم به یادگیری و سعی کردم در تمام پلن بیزینسی های این شرکت حضور داشته باشم و درکنار کسب تجربه اطلاعات فنی خودمم ارتقا بدم.

در این شرکت با فردی به اسم دانیال آشنا شدم به گفته خودش از سال 95 وارد حوزه‌ی ارزهای دیجیتال شده بود و از طریق خرید و فروش ارزهای دیجیتال به ثروت زیادی رسیده بود، من اصلا آشنایی نداشتم بااین حوزه بعد از کلی آموزش در اینترنت به اطلاعات خوبی رسیدم که از کجا باید خریداری کنم ، کجا نگهداری کنم ....

مهمترین چالشی که داشتم انتخاب و خرید اون ارز بود نمیدونستم از کجا شروع کنم چه ارزی رو خریداری کنم شروع کردم به سرچ کردن و دیدن صرافی هایی که ارز های دیجیتال رو ارائه میدادن با اسم های مختلفی آشنا شدم نوبیتکس ، رمزینکس، ارزینجا، بیت برگ، ....

شروع کردم به مطالعه در رابطه با صرافی ها ، گزارش هاشونو میخوندم از مشتریانشون میپرسیدم نظرشونو ولی هروقت از پشتیبانی صرافی ها میپرسیدم چه ارزی رو پیشنهاد میدید میگفتن اطلاعاتی نداریم یا وقتی آموزش می خواستم میگفتن برو تو گوگل سرچ کن ..... تااینکه با صرافی ارزینجا آشنا شدم، وقتی با پشتیبانی این صرافی صحبت کردم متوجه شدم این صرافی مشاوره ی رایگان داره که توسط کارشناسان مطرح در این حوزه انجام میشه خیلی برام جذاب شد.

با آقایی به اسم احمد آشنا شدم در این صرافی که بسیار اطلاعات منو ارتقا داد و ساعات ها باهم گپ زدیم پشتیبانیشون صمیمی بود و هر سوالی داشتم رو پاسخ میدادن ، منو متصل کردن به واحد تحلیل و انالیزشون بعد از صحبت و مشاوره در اون قسمت به من دو مدل سبد معرفی کردن ( به تعداد ارزهایی که خریداری میکنید و نگهداری میکنید سبد میگفتن) سبد پر ریسک و سبد با ریسک کمتر چون آدم پرریسکی هستم سبد با ریسک بالا رو انتخاب کردم و بعد از گذشت دو سال از اون ماجرا من که با سرمایه 350 دلار وارد شده بودم الان بیش از 400 هزار دلار موجودی دارم

همیشه در مقالاتم در سایت های مختلف خواستم تشکر کنم تشکری به اندازه ی وصعت ایران، از تیم بی نظیر ارزینجا که باعث شدن به سرمایه خیلی خوبی برسم .

ارزهای دیجیتالارزینجاکیف پول ارزدیجیتالبیت کویناتریوم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید