ویرگول
ورودثبت نام
raha~
raha~
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

بی نام و نشان))):


هی خانم می‌دانی اینجا کجاست؟
هی آقا من گم شده ام
اینجا کجاست؟
من از کدام جهان
از کدام سیاره
از میان کدام موجودات آمده ام که در میان هزاران هزار آشنا غریبم
گم گشته ام مانند کبوتری بی لانه
گم کرده ام مانند بچه ای که در بازار میان آدم های ناآشنا،میان مردمانی سنگ دل مادرش را گم کرده است
من اینجا هر چقدر حرف میزنم کسی زبانم را نمی فهمد!
شما میدانید زبان این آدمها چیست؟
در میان اقیانوسی بی کران من مانده ام
و چقدر غریب
و چقدر دلگیر
و چقدر غم انگیز
در پی چیزی هستم که نمیدانم چیست!!!!!
من از کدام جهان
از کدام سیاره
از کدام دنیا
آمده ام؟
منی که انگار از جنس این آدمها نیستم
منی که درکی از این آدمها ندارم
شاید آنها از سیاره ای دیگر آمده اند
یا شاید هم من؛
برایم عجیب است
عقایدشان
برایشان عجیب است
عقایدم
ما نمی‌توانیم هم را درک کنیم
ما نمی‌توانیم باهم بسازیم|||:
خسته ام!
!خسته
من
خسته ترین
و
درمانده ترین آدم این سیاره ام
از خودم از آدمها از زندگی از این همه نشد ها
از منی که خیلی وقته من نیست
منی که حتی خودش نمیداند کیست
منی که گم شده ام
نه در این دنیا
بلکه در خودم،میان احساساتی که نمیدانم چیست!!!!
در این هیاهوی جهان چیزی گم کرده ام،شما آن را ندیده اید؟یا اصلا میدانید گم شده ام چیست؟
من هم نمیدانم چیست
کجاست
و چگونه ناگهان در این جهان بی ستاره گم شده ام!
شاید هم گم شده ی من،منی باشد که دیگر من نیست^~^

شب بود من بودم و من سوختم ذره ذره آب شدم قطره قطره اما کسی نفهمید))):
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید