ویرگول
ورودثبت نام
PONYO
PONYO
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

چالش اول؛ تا 10 اردیبهشتِ سال جدید

شروع کارم و پوست اندازی‌ای که ازش حرف زدم رو با خوندن کتاب شروع می‌کنم. من همیشه عاشق کتاب بودم و هستم. یعنی فیلم و کتاب از موردعلاقه‌ترین چیزهای زندگیم بوده تا الان. واسه همین شروع چالش 40 روزم رو با خوندن کتاب آغاز می‌کنم. کتاب و فیلم... کتاب "چشم‌هایش" و شروع می‌کنم و در کنارش هم فیلم می‌بینم که هم از تعطیلات عید لذت ببرم و هم بتونم کنارش تغییراتی که می‌خوام رو داشته باشم.

کتاب خوندن... فیلم دیدن... تغذیه مناسب...انجام پروژه کاریم..روتین پوستی و انجام کارهای دانشگاهم از کارهاییه که میخوام تا 10 اردیبهشت سال 1402 انجامشون بدم و برای هر کدومشون هم برنامه منظم میچینم که بتونم به همشون برسم.

پس میریم که داشته باشم :)


چالشکتاب خوانیبرنامه ریزیتغییر
هزار بار زد واقعه مارو.. ما بلند میشیم بار هزارم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید