ویرگول
ورودثبت نام
محمد حاصل مهری
محمد حاصل مهری
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

عدم لود شدن فونت آیکون(font awesome)

سلام خدمت دوستان
من توی استفاده از فونت آیکون ها (font awesome) به یه مشکلی برخوردم اینکه فونت ها بصورت مربع توی سایت نشون داده میشدن و من فکر میکردم مشکل از فایل هاست تا اینکه...
بعد از خیلی جستجو(الکی گفتم ازون شوخی بی مزه ها) راه حلشو پیدا کردم
وقتی ما فونت های فارسی توی سایت استفاده میکنیم font family رو important میکنیم روی تمام عناصر و از اونجا که فونت های فارسی روی تگ i هم اعمال میشن باعث میشه فونت آیکون ها اینطوری نمایش داده بشه راه حلی که من براش استفاده کردم خنده دار شاید باشه از نظر شما ولی اینطوری نوشتمش..!

باید کاری کنید که فونت های فارسی روی تگ های i اعمال نشه,

خلاصه ببخشید اگه متن خیلی ایراد نگارشی داره
اولین نوشته من بود دفعات بعدی سعی به بهتر شدنش میکنم:)
موفق باشید.

font awesomeفونت آیکونمحمد حاصل مهریawesomemohammad haselmehri
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید