ویرگول
ورودثبت نام
محمد حاصل مهری
محمد حاصل مهری
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

محاسبه هزینه های پستی محصول


  • سلام دوستان عزیز
    این دومین پست من راجب محاسبه هزینه های پستی محصولتون هست
    شاید تا الان مثل خودم از وردپرس استفاده میکردید و پلاگین ووکامرس براتون میومد هزینه های پست رو محاسبه میکرد!
    ولی خوب از یک جایی به بعد خودمون میخوایم سایت طراحی کنیم و نیاز داریم هزینه های پستی محصولاتمون رو دقیق محاسبه کنیم.
    خوب من اومدم یک کدی با پایتون نوشتم که میاد یه رکواست میزنه به سایت https://payegan.ir/page/post
    و مقادیری رو که میخواید ارسال میکنه و نتیجه شو بهتون برمیگردونه(از اونجایی که Api رایگانی برای این کار پیدا نکردم مجبور شدم از این روش استفاده کنم )
    بزودی سعی میکنم یک برنامه ای با پایتون (جنگو) بسازم که هر وقت خواستید بتونید ماژول رو نصب کنید و از اون استفاده کنید اگر هر مشکلی انتقادی بود خوشحال میشم بهم بگید
    و در آخر ستاره یادتون نره :)
    لینک گیت هاب پروژه
    https://github.com/mohammad-haselmehri/Calculate-postage
محاسبه هزینه پستیپایتونمحمد حاصل مهریفروشگاه اینترنتیطراحی سایت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید