ویرگول
ورودثبت نام
کاپوچینو‌ ؛
کاپوچینو‌ ؛
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

کاش آرزوم بر آورده نمیشد

میدونین شاید هممون تو بچگی آرزو کردیم بزرگ بشیم

اما الان که بزرگ شدم میبینم زیاد جالب نبود

مثلا الان که به یاداشت های خودم رو دیوار نگاه میکنم میگم کاش به اون دوره برگردم نه فشار امتحانا نه فشار خانواده نه حرص نه طمع...

چقد معصوم بودیم و خودمون اینو نمیدونستیم

درد هامون فقط در حد این بود که یه عروسک جدیدم میتونه پرواز کنه و...

این بود زندگی ؟

واقعا شاید بعدنا‌ دلم واسه این دوره زندگیمم‌ تنگ بشه بخاطر همین هرسال یه جای خونه یه علامت میزارم که کسی نمیدونه ...

و میرم و سال های بعد میبینمش‌ بعدم میشینم‌ و خاطرات مرور میکنم و نارحتی و همین چرخه ادامه داره...

حتی الانم یه عکس رندوم‌ گرفتم شاید بعدنا‌ دیدمش

لطفا مسخره نکنین من بشدت‌ این چیزا رو دوست دارم

شب وقتی مامان و بابا و خواهر بزرگه رفته بودن
شب وقتی مامان و بابا و خواهر بزرگه رفته بودن

اگه خود آیندم اینو بعدم میخونی خواهشا‌ نارحت نباش این دوره از زندگیم ‌بد بود :)


زندگیبچگیآرزویک ذره امیدم آرزوست
سلام من بعد سالها برگشتم و خب پست های قبلیم رو پاک کردم اینجا من همینجوری دلی مینویسم و خب دوست دارم شما هم نظر هاتون رو با من به اشتراک بزارید ♡
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید