ویرگول
ورودثبت نام
Drake2
Drake2
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

جاده های بی کران


نیومدم که چندتا امید ناخالص کنم در پاچتون و بروم

اما خب بگذارید کمی بهتون امید تزریق کنم

نگران نباشید خطر آفرین نی

درسته زندگی این دوره و زمونه تلخه و سخت

درسته که قیمتا روز به روز سر به فلک میکشن

اما خب میتونین تفکر رو یکم تغییر بدین

مثلا من با خودم میگم که خدا هیچ وقت بدهکار نمیشه

چون تسویه میکنه و بیشتر از اونم پرداخت میکنه

مثلا یه نفر در گرفتاری ها و سختی ها بوده

خداوند یا در همین دنیا با وی تسویه حساب میکند یا در آن دنیا که همیشگی است

من به شخصه با همه سختی های ناچیز زندگیم سعی میکنم نیکی کنم

میگن که اعمال خوب اونور حساب و کتاب داره

درسته که روحم میخواد بمیره

اما بدنم میخواد نفس بکشه

شاید الان بیاین بگین دلم خوشه ها

اما خب بگذارید چیزی بگویم

دین داری باعث میشه انسان راهش رو پیدا کنه ،میدونه با خودش چند چنده

حالا نه فقط دین اسلام

ادیان دیگه هم منظورم هست

اینو بدونین که خودکشی در همه ادیان گناه محسوب میشه

زندگی شیرینی ها و قشنگی های دیگری هم داره که باید تجربشون کنین

یکم تفکر کنین.......


تگ خاصی ندارمتفکر کنین همین
(اکانت اصلی : https://virgool.io/@Drake)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید