ویرگول
ورودثبت نام
Drake2
Drake2
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

عید

خب زیادی دارک گذاشتم

شاعر میکوبه به پهلوم و میگه شادش کن?




عید به آخر هایش دارد میرسد و به اتمام یورش ما به خانه فامیل ها میرسد ?

با تکنیک پدرم حمله میکنیم

از کوچکترین افراد خاندان شروع میکنیم تا بزرگترین

یه جا رفته بودیم لنتیا پسته ها رو فقط به ظرف آجیل نشون داده بودن?

البته من فقط بادام هندی شکار میکنم

اره میدونم

ما مثل هم نیستیم??

عیدی ها هم بد نبودن

طی این حملات گسترده و منظم

منو و خواهرم روی هم ۳ میلیون کاسب شدیم??

البته خب از اونور هم فامیل ها کم نیوردن و به خانه مان حمله کردن و همه شیرینی ها و آجیل ها رو چپاول کردن?

من که میرفتم مهمونی همش در و دیوار رو نگاه میکنم یا با خودم تو قلمرو های ذهنم قدم بر میدارم

بچه که بودم خیلی دوست داشتم مهمون بیاد خونمون(فکر کنم مرض خاصی داشتم?)

اما خب با اومدن مهمونا خوراکی های خوش مزه هم باهاشون ظهور میکنن??(مدیونین فکر کنین که من به خوراکیا حتی فکر هم میکنم?)

چیز دیگری که باید درباره عید بگم این تکالیف نوروزیه (دانلود استیکر جیغ)

لنتیا تعریف عید در اذهان پوکشان ثبت نگردیده

معلمه خودش پاشو انداخته رو پاش تکلیف اضافی میده

خب من الان با کوهی از تکالیف باید چه کنم؟

به مولا که حق
به مولا که حق


خب میرسیم به بخش شیرین و جذاب عید

اگه گفتی؟?
















عافرین

مسافرت✌?

که میدونم اکثریت با کول باری از کتاب و تکلیف در حال سفرید

اما خب به قول شاعر اسکیژن میقولی؟?(اکسیژن=اسکیژن)

دلم هوای تازه میخواد

عکسهایی که انداختم ته کشیدن و قدیمی شدن

۳ روز دیگه تا اتمام عید نمانده (ستاد کوفت سازی تعطیلات عید?)

یه خبر بد دیگه هم دارم

گویا آموزش پرورش قصد داره تا آخر تیر مدارس رو باز نگه داره?☹?

الله وکیلی نامردیه

پ.ن:کیا شمالن؟












از جاده چالوس چه خبر؟کیا شمالن؟
(اکانت اصلی : https://virgool.io/@Drake)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید