ویرگول
ورودثبت نام
صادق جدی
صادق جدی
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

نمایشگاه قهوه شیراز

نمایشگاه قهوه شیراز و اصفهان

این نمایشگاه چهارمین دوره برگزاری خود را از تاریخ 7 بهمن 99 شروع کرده

قهوه به زودی در ایران پر مصرف ترین نوشیدنی خواهد بود و برگزاری اینگونه نمایشگاهها برای این صنعت بسیار مفید و کاربردی است

یکی از محاسن اینگونه رویدادها آشنایی بیشتر مردم با این نوشیدنی فوق العاده و گرم نوشهایی بر پایه قهوه و همینطور شناخت بیشتر بازار مصرف ایران و شناخت ذائقه مردم ایران زمین در این حوزه نام برده

حضور برترین برندهای ایرانی در این رویدادها باعث ارتقاء سطح کیفی محصولات و رقابت بهتر برندها در بازار میشود و قطعا باعث رشد محصولات و ایجاد زمینه مناسب برای صادرات هم میگردد.

بنده به نوبه خود از برگزار کننده گان این رویداد و شرکتهای حاضر در این نمایشگاه کمال تشکر و قدردانی را دارم و از مردم عزیز تقاضا دارم در این رویدادها شرکت کنند

در هفته آینده نمایگشاهی به همین منظور در شهر اصفهان نیز برگزار میگردد که در این ایام تلاش میکنم مطالبی در رابطه با ظرفیتهای این محصول شگفت انگیز و مطالبی در راستای اطلاعات بازار مصرف و ظرفیتهای سرمایه گذاری و ... خدمت شما ارائه دهم


صادق جدی

کارشناس مارکتینگ صنعت قهوه در ایران

نمایشگاه قهوه شیرازقهوه ایرانیبازاریابی قهوهتولید قهوه در ایرانسرمایه گذاری در قهوه
مدیر استارت آپ کافیته و شرکت تولیدی و تجاری کافه پخش عاشق کارآفرینی برای مردم کشورم و دوست دارم کار کنم برای ایران به اندازه توانم.وطن پرستم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید