ویرگول
ورودثبت نام
درسا پیرانی
درسا پیرانی
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

آشنایی با مدرسه در (محله سیزده آبان)

سه سال تحصیلی در یک قاب👆
سه سال تحصیلی در یک قاب👆

وقتی 13 ساله بودم وارد اول راهنمایی شدم.من سه سال راهنمایی ام را در محله سیزده آبان در مدرسه مکتب اسلام گذراندم.روز اولی که وارد مدرسه شدم احساس تنهایی نکردم و دوستان زیادی در انجا داشتم و کم کم با بقیه هم اشنا و رفیق شدم.من خیلی زود در دل معاونان و مدیر مدرسه جای گرفتم و دوستشان داشتم،آنها هم همینطور.همیشه زود میرفتم مدرسه و وقتی تعطیل میشدیم با بچه ها دور هم بودیم و دسته جمعی باهم برمیگشتیم .بنظر من یکی از خوشی های مدرسه موقع برگشتن بود که همه باهم میگفتیم و میخندیدیم و در مسیر راه حرفا و کارای جدیدی یاد میگرفتیم.بعضی ها بهمون اسیب میرسوندن اما برای یک تجربه ارزش داشت و بعضی هایش هم مفید بودن و در آینده ای نه چندان دور بهمون کمک کردن.من این سه سال را با خوشی و موفقیت در مدرسه مکتب اسلام(محله 13 آبان)کنار دوستان گذراندم.

محله سیزده آبانمحله 13 آبان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید