ویرگول
ورودثبت نام
امیررضا
امیررضا
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

سرود ای ایران

اي ایران اي مرز پر گهر
اي خاكت سرچشمه هنر

دور از تو اندیشه بدان
پاینده مانی و جاودان

اي … دشمن ارتو سنگ خاره اي من آهنم
جان من فدای خاك پاك میهنم

مهر تو چون شد پیشه ام
دور از تو نیست اندیشه ام

در راه تو ، كی ارزشی دارد این جان ما
پاینده باد خاك ایران ما

?

سنگ كوهت دُر و گوهر است
خاك دشتت بهتر از زر است

مهرت از دل كی برون كنم
برگو بی مهر تو چون كنم

تا … گردش جهان و دور آسمان بپاست
نور ایزدی همیشه رهنمای ماست

مهر تو چون شد پیشه ام
دور از تو نیست ، اندیشه ام

در راه تو ، كی ارزشی دارد این جان ما
پاینده باد خاك ایران ما

?

ایران اي خرم بهشت من
روشن از تو سرنوشت من

گر آتش بارد به پیكرم
جز مهرت بر دل نپرورم

از … آب و خاك و مهر تو سرشته شد دلم
مهرت ار برون رود چه می شود دلم

مهر تو چون ، شد پیشه ام
دور از تو نیست ، اندیشه ام

در راه تو ، كی ارزشی دارد این جان ما
پاینده باد خاك ایران ما

نویسنده:حسین گل گلاب

ایرانسرود
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید