ویرگول
ورودثبت نام
امیرحسین جنتیان
امیرحسین جنتیان
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

کتاب بهترین خودت شو.

سلام و عرض ادب به دوستان فرهیخته امیرحسین جنتیان هستم متولد اصفهان سال 1386کلاس هشتم،دارای مدرک life skills و writing از موسسه TAPانگلستان، کمک مربی کوچینگ نوجوان ها عضو گروه نوجوان توانگر و نوجوان نویسنده ی اصفهان.


توانمندی های من:تکواندو کار حرفه دارای کمربند مشکی و دارای حکم و مقام قهرمانی استانی اصفهان ،

در مسابقه ی دو در مدارس مقام دوم را کسب کردم .

اسم کتابم:بهترین خودت شو. در این کتاب 110گام طلایی برای رسیدن به موفقیت داره هدف اصلی من از نوشتن این کتاب این بود که کسانی که به دنبال موفقیت در زندگی و دنبال ارتباط قوی با خداوند هستن این کتاب را پیشنهاد می کنم کتاب من محدویت سنی ندارد و برای تمامی افرادی که به دنبال موفقیت و راهکار هستن کتابی در مورد این مباحث است و امیدوارم کتابم را بخونید و لذت ببرید این کتاب را من با عشق نوشتم و تمام کارهایی که در این کتاب گفته شده است را انجام دهید تا به موفقیت و هدفی که دارین برسین.


با خرید این کتاب یک هدیه از طرف من دریافت میکنید

را


کتاب من مورد تایید آقای دکتر شیر محمدی نویسنده ی14عنوان کتاب و خانم های اقابابایی مدرسین جامع نوجوان نویسنده است.

کتابموفقیت زندگیپیشنهاد کتاب
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید