ویرگول
ورودثبت نام
امیرحسین جنتیان
امیرحسین جنتیان
خواندن ۱ دقیقه·۵ ماه پیش

کتاب بهترین خودت باش.

سلام و عرض ادب به دوستان فرهیخته امیرحسین جنتیان هستم متولد اصفهان سال 1386 کلاس هشتم، دارای مدرک life skills و writing از موسسه TAPانگلستان عضو گروه نوجوان توانگر و نوجوان نوبسنده ی اصفهان.

توانمندی های من:تکواندو کار حرفه دارای کمربند مشکی و دارای حکم و مقام قهرمانی استان اصفهان.

اسم کتابم: بهترین خودت باش در این کتاب 121گام طلایی برای رسیدن به موفقیت داره هدف اصلی من از نوشتن این کتاب ابن بود که کسانی که به دنبال موفیت در زندگی و به دنبال ارتباط قوی با خداوند هستن کتابی در مورد این مباحث است و امیدوارم کتابم را بخونید و لذت ببرید این کتاب را من با عشق نوشتم و امید وارم این کتاب در سرتاسر دنیا ترجمه و تکثیر بشه و همه ی مردم از خواندن کتاب من لذت ببرند و تمام کارهایی که در این کتاب گفته شده را انجام بدهید تا به موفقیت و هدفی که دارین برسید.

با خرید این کتاب یک هدیه از طرف من دریافت میکنید

رگ

کتاب من مورد تایید آقای دکتر شیر محمدی نویسنده ی 14عنوان کتاب و خانم اقابابایی مدرسین جامع نوجوان نویسنده است.

کتابپیج اینستاگرام
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید