ویرگول
ورودثبت نام
سید متین موسوی
سید متین موسوی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

عکاسی با موبایل؟؟؟ آخه چرا؟؟؟

سلام.

این روزا اگر یه سری به سایت‌های فروش دوربین‌های عکاسی بزنید یا یه سر تا نزدیک ترین فروشگاه لوازم و تجهیزات عکاسی برید و از قیمت‌های بسیار بالا با خبر بشید، یا از عکاسی دست میکشید و دیگه سراغش نمیرید... یا اینکه تصمیم میگیرید یه گوشی هوشمند خوب با دوربین و امکانات عکاسی بالا تهیه کنید...


قطعا عکاسی کردن با دوربین‌های عکاسی کار لذت بخش و بسیار جذابیه که علاقمندان زیادی داره!!!

اما متاسفانه خیلی‌ها توانایی تهیه دوربین‌های عکاسی رو ندارن، پس بهترین راه استفاده از تجهیزاتی هستش که هزینه و قیمت پایین تری دارن.

درسته که کیفیت عکس‌هایی که با گوشی‌های هوشمند ثبت میشن قابل مقایسه با کیفیت دوربین‌های عکاسی نیستن، اما همچین کیفیت پایینی هم ندارن.


با تجربه چند ساله‌ای که تو حوزه عکاسی دارم و هم با انواع دوربین‌های عکاسی و هم با انواع گوشی‌های هوشمند عکاسی کردم، دوس دارم مقداری از تجربیات خودم رو با همه رفقای ویرگولی خودم به اشتراک بذارم.


امیداورم براتون مفید باشه.


طالب علم و عاشق هنر _ تولیدگر محتوا _ عکاس، فیلمبردار و تدوینگر _ مدرس عکاسی با موبایل
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید