ویرگول
ورودثبت نام
مینا صفا
مینا صفا
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

حس خوب خرید


من هیچ وقت خرید و فروش اینترنتی نکردم همیشه به روش سنتی کارها خرید و فروش انجام دادم از قبل با سایت دیوار آشنا بودم اما هیچ وقت استفاده ای ازش نداشتم تا اینکه یک سالی به صورت نا پیوسته دنبال خونه میگشتم،چند جا را که از طریق بنگاه یا معرفی شده بود بهم ،رفتم دیدم .حتی تا پای امضای قرار داد پیش میرفتیم،اما نمیشد اتفاقات عجیب و غریب بدی میافتاد همش.دیگه آخر سر فقط میخواستیم زودتر سرمایه که با خانواده جمع کردیم از دست ندیم هر چی گیرمون اومد بخریم .آخرین مورد که توافق کردیم،شب قبل که بریم پای معامله تصادف بدی داشتیم خدا واقعا پناه من و مادرم شد که زنده موندیم.

یک چند وقت بیخیال شدیم.

یک روز دوباره با دوستم رفتم چندتا بنگاه .همه هم میگفتن با این پول چیزی نمیشه خرید و نا امیدمون میکردن فقط .

تو ماشینم که کنار خیابان پارک کرده بودم نزدیک های حسین آباد چشمم به یک واحد خالی تو یک آپارتمان افتاد. به دوستم گفتم ببین این خونه ظاهرش خوبه،طبقه دوم،موقعیتش خوبه،دسترسی به اتوبان مترو خوبه ...چی میشد این خونه ما بشه.

نمیدونم چرا ولی خیلی غیر ارادی همون شب رفتم تو سایت دیوار ....تو قسمت قیمت محدودیت پولی مشخص کردم و مناطق هم هر چی سمت شرق بود زدم باورم نمیشد عکس همون آپارتمان همون واحد بود انقدر ذوق کردم حواسم به ساعت نبود چنده .زنگ زدم به شماره ثبت شده چند بار هم خوب طبیعتا بر نداشت چون ۱۱ شب بود فردا صب دوباره زنگ زدم خونه همون روز دیدیم چند روز بعدش هم صاحب خونه شدیم

هنوزم از یاد آوری اون خاطره لبخند میزنم و شاد میشم .

تو ناخودآگاهم سایت دیوار بهم یاد آوری میشه و از اون روز به بعد به هر کی دنبال خونه میگرده چه اجاره چه خرید پیشنهادش میکنم چون خیلی منبع خوبی برای اینکه کسی بخواد اطلاعات جمع کنه و با خیال راحت معامله بکنه

واقعا حس یک خرید شیرین و مطمین به من میده

دیوارازدیوار بگو
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید