ویرگول
ورودثبت نام
طلا قسطی
طلا قسطی
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

طلا قسطی میخوام بخرم طلامو ببرم کجا خوبه؟


طلا قسطی میخوام از کجا بخرم ?
طلا قسطی میخوام از کجا بخرم ?

طلا فروشی جواهرسازان ایران همون اول طلاتو با فاکتور ببر ، طلا قسطی میده بدون ضامن طلاتو هم نگه نمیداره،

داشتیم دنبال ی سرویس طلا میگشتیم که برای نامزدم بخریم ... بعد از کلی گشتن خانوم هیچی پسند نکرد !!! تقریبا 50 تا مغازه رو از صبح تا غروب رفتیم هم قیمت ها نجومی بود هم نامزدم از هیچ سرویسی خوشش نیومد ... رفتیم که یچیزی بخوریم و برگردیم خونه ... که وسط راه یهو چشمون افتاد به یه پاساژ طلا فروشی ! گفتم بریم این پاساژ هم ببینیم شایدیچیزی پسند کردی ! تو دلم گفتم عمرا از چیزی خوشش بیاد !!! رفتیم و مغازه به مغازه رو گشتیم و بازهم هیچی به هیچی ! دیگ ناامید شده بودم که بتونیم سرویس مورد علاقشو پیدا کنیم ! نشسته بودم رو صندلی که خستگی در کنم ! یهو نامزدم اومد سمتم که پاشو پاشو پیداش کردم ! باهم رفتیم سمت مغازه ای که نامزدم خوشش اومده بود ! نوشته بود جواهرسازان ایران .... رفتیم و ویترین و دیدم واقعا حق داشت نامزدم که چشش گرفته بود ویترین جواهرسازان ایران رو !!! هرچی نگاه میکردم و خوشم میومد !! حالا ازین میترسیدم که خانومم از همچی خوشش بیاد !!!! که همینطور هم شده بود خانومم از همچیزی که جواهرسازان ایران داخل ویترینش داشت خوشش اومده بود ! رفتیم داخل و یک آقای خوشبرخورد چندتا سرویسی که خانومم نشونش داده بود رو آورد و خانومم پسند کرد ! یدونه رو نه !! دوتا سرویس پسند کرده بود و من توان مالی برای دو تا سرویس رو نداشتم ! که آقای فروشنده گفت چرا از ما طلای قسطی نمیخرید ؟!! من که هاج و واج مونده بودم گفتم طلا؟؟ اونم قسطی ؟؟؟ گفت بله میتونید سرویس های طلایی که پسند کردید رو بصورت قسطی از ما بردارید !! باورم نمیشد !! چقدر عالی! اونروز جواهر سازان ایران طلای قسطی به ما داد و من تونسته بودم خانومم رو خوشحال کنم و ازین بایت خیلی راضی بودم ! جواهرسازان ایران یک مجموعه بسیار قوی چه از لحاظ طلای ویترینشون چه از لحاظ پرسنلی که دارن ! واقعا مشتری رو راضی از مغازه راهی میکنن ! و از همه مهمتر دارن تو این اوضاع اقتصادی به مردم طلای قسطی میدن ! اونم 2 ساله !!! تازه من شغلم آزاد بود ! به منی که شغلم آزاد هست طلای قسطی دادن ! جواهرسازان ایران برای کارمندان دولتی هم طلای قسطی میفروشه! حتی برای کارمندان بخش خصوصی هم شرایط طلای قسطی داره !!! شاید باورتون نشه ولی مجموعه جواهرسازان ایران برای مستمری بگیران تامین اجتماعی هم طلای قسطی بصورت کسر از حقوق در نظر گرفته و به مستمری بگیران تامین اجتماعی طلای قسطی میده ! حتی شرایط های خیلی خوبی برای کسانی که خانه دار هم هستن داره یعنی جواهرسازان ایران اولین برند طلافروشی قسطی هست که برای همه ی مشاغل شرایطی رو بوجود آورده که همه با هر شغلی میتونن ازشون طلای قسطی بردارن ! جواهرسازان ایران همیشه طلاهای خاص و جذابی رو برای مشتریانش فراهم میکنه ! و هر سفارشی هم مشتریان بدن براشون تولید میکنه ! جواهرسازان ایران یک تیم بسیار قوی دارن که برای مردم دارن شرایط های بسیار خوب و جذابی برای خرید طلا بصورت قسطی ایجاد میکنن ! به نظر من خرید طلا هم برای استفاده خوب هست ! هم برای سرمایه گذاری ! از وقتی جواهرسازن ایران رو پیدا کردم هم برای خانمم طلای قسطی گرفتم هم برای مادرم طلای قسطی گرفتم و هم برای سرمایه گذاری خودم از مجموعه جواهرسازان ایران طلای قسطی برداشتم ! به شما هم پیشنهاد میکنم از جواهرسازن ایران طلای قسطی بردارید ! اینو همیشه یادتون باشه که طلای قسطی رو باید بگیری ! نگیری جا موندی ! از جواهرسازن ایران خیلی ممنونم که به من طلای قسطی داد تا بتونم خانومم رو خوشحال کنم و هم سرمایه گذاری بکنم برای آینده !!!! این جمله همیشه تو ذهنم موند دوست دارم با شما هم در میون بزارم شاید بدردتون خورد : جواهرسازن ایران بهترین شرایط ها رو برای همه مشاغل و حتی خانه دارها ایجاد کرده تا همه بتونن طلای قسطی بخرن ! ممنونم جواهرسازان ایران بابت طلای قسطی که بهمون دادید. تو اینترنت سرچ کنین جواهرسازان ایران اطلاعات مغازه اش میاد .

طلا قسطیخرید طلاطلا فروشیطلاخرید طلا قسطی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید