ویرگول
ورودثبت نام
زهرا
زهرا
خواندن ۳ دقیقه·۱ سال پیش

چالش کتابخوانی طاقچه: من و زندگی با هیولای درون

از اول اردیبهشت دارم فکر میکنم چه کتابی رو برای چالش اردیبهشت ماه بخونم.

چه موضوع سختی واقعا دوستش نداشتم.

همیشه از کتاب های روانشناسی طور فراری بود و هیچوقت جذبشون نشدم. 

خیلی گشتم و این در و اون در زدم تا یه کتابی پیدا کنم که مورد علاقه ام باشه ولی نشد…

دیگه در آخرین فرصت ناچارا به سراغ کتاب من و زندگی با هیولای درون رفتم.

چون از همه کوتاه تر بود ?

هیچ تصوری هم ازش نداشتم و فقط میخواستم اونقدری بخونم که بتونم درباره اش بنویسم.

میخواستم صفحات رو تند تند رد کنم و یه نگاه سرسری بندازم اما….

اما نشد…

کتاب جذاب بود…

جذاب شروع شده بود و جذاب تر هم شد…

داستان داستان اضطرابه… 

چی هست ؟ چه شکلیه ؟ کی میاد ؟ کی میره؟ چه بلایی سرت میاره و…؟

من تاحالا تجربه حمله اضطرابی نداشتم و اصلا نمیدونستم چی به چیه احساس  نیازی هم برای  دونستنش نمیکردم اما خوندن کتاب برای جذاب بود

سعی میکردم کسایی که این تجربه رو دارند درک  کنم و بفهمم و الحق که کتاب در این زمینه خیلی موفق بود …

نقاشی های با نمک و پر مفهوم کتاب ، جملات کوتاه ، کنایه های طنز و تصاویر طنز کتاب رو خواندنی میکرد و باعث میشد نفهمی چقدره که کتاب دستته …


کتاب اول مشکل رو شفاف می کرد بعد یادت میداد چطور حلش کنی …

قدم به قدم با نقشه و مرحله به مرحله با تصاویر جذاب …

به قول خودش یادت می داد بتونی با هیولات زندگی کنی و کم کم به جای اینکه اون رئیس تو باشه تو رئیس اون باشی…

این مراحل خیلی جذاب و کاربردی و ساده بود و با عکس های با نمک کتاب سهل الوصول تر هم به نظر میرسید .

انقدر کتاب برام دوست داشتنی بود که دلم خواست جلد بعدیش رو هم یه نگاهی بندازم . جلد بعدیش فراتر از راهنمای به صلح رسیدن با هیولای درونه به اسم من و لذت زندگی با هیولای درون …

مگه میشه با هیولای درون هم لذت برد ؟ نمیدونم چطور باید بخونم تا بفهمم. 


کتاب من و زندگی با هیولای درون یک کتاب تصویریه که خیلی ساده و روان مشکل حملات اضطرابی رو توضیح میده و بدون گرفتار شدن در اصطلاحات عجیب و غریب روانشناسی و طرح واره ها و… و به عبارتی هرچیزی که مخاطب ساده و معمولی رو بیشتر گیج و وحشت زده کنه ، راهکار های عملی و ساده برای حل مشکل ارائه میده و مخاطب رو با زبان طنز و تصاویر جذاب به این کار تشویق میکنه 


راستی کتاب من و زندگی با هیولای درون و جلد بعدیش یعنی من و لذت زندگی با هیولای درون هر دو در طاقچه بی نهایت موجوده و حتی اگر طاقچه بینهایت ندارید انقدر قیمت کتاب کمه که میتونید به جای یه هله هوله ی ساده این کتاب رو بخرید .


خیلی جالبه که وقتی کامنت ها رو میدیدم فهمیدم چقدر برای خیلی ها مفید بوده و چقدر مشکلشون رو حل کرده.


کتاب من و زندگی با هیولای درون رو از اینجا دریافت کنید 


https://taaghche.com/book/8415




زندگی هیولایلذت زندگیچالش کتابخوانی طاقچهطاقچه بی‌نهایتمن و زندگی با هیولای درون
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید