ویرگول
ورودثبت نام
امیرعلی طالبی(امیروایت)
امیرعلی طالبی(امیروایت)
خواندن ۱ دقیقه·۹ ماه پیش

امیرعلی طالبی (امیر وایت ) (بهشهر)ی

امیرعلی طالبی (امیروایت) بهشهر
امیرعلی طالبی (امیروایت) بهشهر

من امیرعلی طالبی هستم اهل بهشهر و علاقه زیادی به معروف شدن دارم تولید محتوا میکنم البته تو حوزه آموزشی و گیمری و سرگرمی و طنز از چون بازدید های کار های گیم و اموزشی و سرگرمی زیاد سعی میکنم تو این حوزه فعالیت کنم سنم 14 ساله و دوست دارم تو این سن به پیشرفت های بزرگی که فکر میکنم در پیش دارم برسم هدف من یه هدف بالا هست که به نظر خودم خوبه و میتونه منو به بالا برسونه و میخوام با تلاش کردن با کوشش با پشت کار به هدفی که دارم برسم چون هم معروف میشم و هم پول در میارم به رشته های کامپیوتر گرافیک عکاسی رواشناسی و وکالت خیلی علاقه دارم بیشتر از همه سه مورد اول و دوست دارم به همه بفهمونم که با تلاش میشه به بالا رسید نصیحت من که چند پله را شروع کردم و دارم کم کم به بالا می ایم این است که تلاش کن بال بال بزن و عجله نکن و بزار خودش پیش بره و راه 100 ساله را یه شبه نرو فعلا خداحافظ

امیرعلی طالبیتولید محتوامازندرانشهرستان بهشهر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید