ویرگول
ورودثبت نام
امیرعلی طالبی(امیروایت)
امیرعلی طالبی(امیروایت)
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

امیرعلی طالبی (امیر وایت )

امیر علی طالبی (امیروایت)
امیر علی طالبی (امیروایت)

سلام من امیرعلی طالبی هستم معروف به امیر وایت که در بهشهر زندگی میکنم بهشهر خیلی شهر قشنگی است من گیمر هستم و در اپارات فعالیت میکنم و 1800 تا فالوور دارم و تا چند روز دیگر به بالای 2000 نفر میرسد و این خیلی خوب است و من گیمری را خیلی دوست دارم و البته تولید محتوا را .

من امیرعلی طالبی هستم . بهشهر . زندگی میکنم . گیمر . هستم . استریمر . هستم درس خوان هستم . کانتت کریتور هستم و خیلی به حوضه گیم علاقه دارم . ایرانی ام . مازندارنی ام . بهشهر را خیلی دوست دارم . خیلی خفن هستم . زیبا هستم . ادیتور هستم . پسر جذابی هستم و خیلی خفن هستم .


پسر جذاب . امیرعلی طالبی . پسر ایرانی . مازندارنی . تولید محتوا کن . امیر وایت . اینستاگرام . استریمر . امیرعلی طالبی . شهرستان بهشهر . استان مازندران . کشور ایران . گیمر . بازیگر . امیرعلی طالبی . نویسنده . ادیتور . تولید کننده محتوا . پسر ایرانی . پسر مازندارنی . پسر بهشهری . فریلنسر . مهدی بیزیکسر . امیر علی طالبی

امیرعلی طالبیتولید محتوابهشهرمازندران
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید