ویرگول
ورودثبت نام
زهرا ابراهیم‌پور
زهرا ابراهیم‌پور
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

سرآغاز

همیشه آغاز هر حرکتی، علاوه بر ذوق و شوق و تازگی، استرس هم دارد. استرسِ اینکه چطور شروع کنم، چطور، چقدر و برای چه کسانی بنویسم، آیا می‌توانم ادامه بدهم، به کجا می‌خواهم برسم و... اما از این استرس عبور کردم تا اجازه بدهم آنچه بنای گفتنش را دارم، گفته شود و به درون آنچه قرار است تجربه کنم، شیرجه بروم!

من نویسنده هستم و مدت‌هاست سایت ویرگول را می‌شناسم و از نوشته‌های نویسندگان آن استفاده کرده‌ام. حالا هم به ویرگول وارد شده‌ام تا درباره چیزهایی بنویسم که زندگی مرا ـ که دنیای کاری هم جزئی از آن است ـ تغییر می‌دهند. آنچه زندگی ما را تغییر می‌دهد تجربه‌های ماست و هر نویسنده‌ای از تجربه‌هایش می‌نویسد؛ حتی تجربه‌هایی که در خیال خود به دست آورده و مفاهیمی که در ذهنش ادراک کرده.

من با کلمات زندگی می‌کنم و در کلمات نفس می‌کشم و با کلمات فکر می‌کنم و با کلمات می‌نویسم. شاید این آغاز، بیش از هرچیز شرح این درهم‌آمیختگی با کلمات باشد.

بگذاریم ماجراجویی آغاز شود
بگذاریم ماجراجویی آغاز شود




درباره کلمات، کمی بیشتر در اینجا نوشته‌ام که می‌توانید بخوانید.

نویسندگیکلماتشروعتجربهزندگی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید