ویرگول
ورودثبت نام
Une tasse de café à Paris
Une tasse de café à Paris
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

با پرستوها هجرت کن

ایفل فرانسه - لطفا به اندازه ی آدما توجه کنید
ایفل فرانسه - لطفا به اندازه ی آدما توجه کنید


امروز از اون روزایی هست که کلا بی حوصله ام . توی خونه موندم و هیچ کاری نمی کنم .

تلویزیون روشنه و پرواز پرستو ها رو نشون می ده . دلم می خواست من هم هر وقت می خواستم مثل اون ها هجرت (یا بهتره بگم مهاجرت) می کردم .

به دور و برم نگاه می کنم . همه ی چیزهایی که می بینم یک جورایی دارند مهاجرت می کنن .

مثلا الکترون ها از قطب مثبت به قطب منفی ، انسان ها از روستاها به شهر ها ، در شهر ها از محله های کم توان به سمت پر توان ، مغناطیس زمین از قطب مثبت به قطب منفی و .... دائما در حال مهاجرت هستند .

فکر کنم علت اصلی مهاجرت ایجاد پتانسیل بالا بین دو تا موضوع یا موقعیت و یا دو تا نقطه است .

و همیشه هم جهت مهاجرت از جایی که فشار بیشتره به جایی که فشار کمتره صورت می گیره .

مثلا انسان ها برای این مهاجرت می کنن که نقطه بعدی (مقصد) آسایش ، رفاه و ... بیشتری داره یا بهتر بگم سختی های کمتری داره .

الکترون ها هم از این قائده در باطری پیروی می کنند یعنی از قطب مثبت که کشش بیشتری داره به قطب منفی که کشش کمتری داره حرکت می کنن . شاید دلیل وجود حس مهاجرت توی ما آدم ها هم همین باشه چون بالاخره ما هم از ماده تشکیل شدیم .

برای مهاجرت باید دنبال یک وکیل مهاجرت خوب بود که بتونه کارهای مهاجرت رو انجام بده . که البته الکترون ها و پرستو ها برای مهاجرت نیازی به وکیل ندارند . کاشکی ما هم اونطوری بودیم ..... خخخخخ....

https://www.aparat.com/v/DWKFG


مهاجرتقطب مثبتقطب منفیمهاجرت به فرانسه
دوچرخه سواری ، کافه گردی و دیدن فیلم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید