ویرگول
ورودثبت نام
Delix
Delix
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

آرزوهای یک کارمند

من اون موقع که درس می خوندم همش آرزو می کردم تو یه شرکت خوب کارمند بشم. دقیقا یک هفته بعد گرفتن مدرک ارشدم به آرزوم رسیدم و تویه شرکت بزرگ استخدام شدم.


اما وقتی کارمند شدم ،متوجه شدم که زندگی چقدر می تونه سخت باشه. در واقع متوجه شدم اینکه میگن کارمند شدن پیش فروش کردن عمره یه واقعیت محضه !حالا الان نمیخام براتون سفره ی دلمو اینجا باز کنم چون خیلی از بچه ها اومدن تو ویرگول و از معایب کارمندی گفتن.همین حالا که دارم براتون می نویسم همش نگاهم به دره تا مبادا رییس بیاد تو!نوشتن با استرسم کیف خاص خودشو داره !حتما امتحانش کنید.حالا میخوام از چند تا آرزوهام تو دوران کارمندی براتون بنویسم.ینی لیست چیزایی که فکر نمی کردم یه روزی برام آرزو بشه.حالا بدون معطلی بریم سراغ لیست آرزوهام .

1-ای کاش هفته ای سه روز تعطیل رسمی باشه.اصن چرا خودمونو به امامهای شیعه محدود کنیم.پس عیسی مسیح وخدایان هندو چی میشن این وسط ؟مگه قرار نبود به همه ادیان احترام بزاریم؟اصن ادیان به کنار مگه 124 هزار پیغمبر برای هدایت بشر نیومده ؟چرا روز تولد وشهادتشونو تعطیل اعلام نکنیم؟مگه کم برای جامعه بشری زحمت کشیدن؟

2-طبق علم آسترولوژی انرژیهای روز شنبه سنگینه .پس چرا شنبه نباید تعطیل باشه ؟(نبینم زیر پست من یهودی ستیزی کنیدا !بیکاززز آی لاو نتانیاهو !)

3-هفته ای سه بار حداقل برق قطع بشه !اصن چه معنی میده انقدر انسان انرژی مصرف کنه !پس محیط زیست چی میشه ؟آیا مادر زمین راضیه به خاطر دوساعت کار من با سیستم انقدر نیروگاه برق آلودگی تولید کنه وهوا آلوده بشه ویخ های قطبی آب بشن و دریاچه ارومیه خشک شه و...بزارید کره زمین یه نفسی بکشه دیگه !


4-حداقل چند تا زلزله وکولاک وسیل خفیف بیاد تو سال !بالاخره ماهم به هیجان نیاز داریم !راستی تواین موقعیتای سخته که می تونید آدمای زندگیتونو بشناسید (درجریانید که من خیرخواهتونم و میخوام ازآدمای سمی دور باشید،حالا دیدید این وسطا انسانیت در وجود شماهم بیدار شد و پتروس فداکار شدید !تازه اون وسط بی چک وچونه ثواب هم می کنید.چی از این بهتر ؟

5-ای کاش رییس همیشه سفر باشه واوقات فراغت لذت بخشیو در کنار خانواده اش سپری کنه !اینطوری وقتی برمی گرده روحیه اش بهتره و به نفع سازمانه اصن !حالا دیگه اگه کل سال هم مسافرت باشه توببین سازمان به کجاها میرسه !اصن عالللللییییی !


خب دیگه داره رییس میاد بالا سرم وذهنم قفل کرده.اگه توهم به عنوان یه کارمند آرزو داری برام بنویس !فعلا تا قسمت بعدی خدااافظ !

کارمندمحیط زیستکره زمینسازماندریاچه ارومیه
دلارام هستم.روح من به دنیای قصه ها ،انیمه ها وافسانه ها تعلق داره پیج اینستاگرام منو دنبال کن:delaram.hyd
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید