ویرگول
ورودثبت نام
Delix
Delix
خواندن ۳ دقیقه·۷ ماه پیش

عاشق های آدم فروش(چرا نباید هول باشیم؟)


شاید فک کنید امروز قراره در مورد خیانت به معشوق و این چیزا براتون حرف بزنم.اما کاملا در اشتباهید .اگه من تو این فازها بودم که تا این سن مجرد نمی موندم. بحث امروز من یه چیز دیگه اس. قراره در مورد عاشقهای آدم فروش براتون بنویسم. یعنی افرادی که هولن !!آره همونایی که از هول دیدن معشوق خودشون وگاهی اطرافیانشونو تو دیگ میندازن !اونایی که با پیدا کردن یه دوست دختر یا دوست پسر دور همه رابطه هاشونو خط می کشن و همه دنیا رو میزارن کنار تا خدمتگزار شبانه روزی پارتنرشون باشن !! این گروه به نظر من از اونایی که به پارتنرشونم خیانت می کنن خطرناک ترن !چون خیانتکار تو روابط عشقی فقط به معشوقش خیانت می کنه اما عاشق آدم فروش اگه دستش برسه به همه آدمهای دنیا به خاطر طرفش خیانت می کنه.بعد حالا شاید روانشناسا بتونن تنوع طلبی و خیانتو از سر این آدما بندازن اما آدم فروشی درمانی ندارد!


بعد اونی که به پارتنرش خیانت می کنه فقط به یک نفر ضربه می زنه.اما آدمی که به خاطر پارتنرش به بقیه آدمهای دورش خیانت می کنه به بشریت ضربه می زنه خداییش !تازه به خودشم ضربه میزنه این وسط !آخه سرکار خانم /جناب آقای عاشق با طرف کات کنی دیگه می خوای ناله هاتو برا کی ببری ؟دیگه میخوای با کی وقت بگذرونی ؟اصن کسی جواب سلامتو میده بعد این همه بی احترامی ونمک نشناسی که کردی ؟


بعد اصلا رابطه عشقیت بهترین رابطه دنیا ،مگه پارتنر جای رفیق و خانواده رو می گیره؟اصن مگه درسته آدم همه تخم مرغهاشو تویه سبد بچینه ؟؟

بعد حالا خیلی از این آدمها بعد کات کردن دوباره برمی گردن به جمع دوستاشون ،دوستاشونم بزرگواری می کنن و از عمد همه چیو فراموش می کنن اما دوباره با ورود یه دختر یا پسر دیگه روز از نو وروزی از نو و این وضع تا روزی ادامه داره که طرف ببخشینا قوای جنسیشو از دست بده.


راستی این جور آدما به طرفشون حس خود بزرگ بینی میدن .چون با کاراشون به طرف میفهمونن تمام دنیای من توی وجود توخلاصه شده .در نتیجه ممکنه طرفشون فکر کنه چه تحفه ایه و یا بره سمت تنوع طلبی یا طرفو ول کنه وبهش اهمیت نده چون خودش سرتره !کلا اصن عاقلانه نیست که هیچ آدمیو گنده و شاخش کنید و کنترل زندگیتونو به دستش ندید.


همیشه یادتون باشه عاشقی با سر سپردگی تفاوت زیادی داره.یادمه یه جا یه جمله خوندم که می گفت:الماستو دست کسی نده .با خودم گفتم :این جمله ینی چی ؟نگو الماس استعاره از قدرت درونیته.ینی در واقع تو با وابستگی بیش از حد به کسی اجازه میدی اون آدم انرژیتو ازت بگیره .ینی تو تمام روز داری به اون آدم فک می کنی وتمرکز رو کار و زندگیت نداری !


تازه در این حالت بین شما دوتا تارهای اتری قوی ایجاد میشه.تارهای اتری طنابهای انرژیکی هستن که آدما رو به هم وصل می کنن. در نتیجه اگه اون ناراحت باشه توهم ناراحت میشی و بهم گره می خورید. شاید این اتفاقو خیلی رمانتیک فرض کنید اما به دوش کشیدن احساسات یه آدم دیگه اصن کار ساده ای نیست .


همین الانشم احساساتمون بیچارمون کرده.خلاصه اینکه اگر نمی خواید به سرزمین گاج برید دست از این هول بازیاتون بردارید و توجه کنید که پارتنرتون از آسمون نیفتاده پایین که به خاطرش رفقای زمینیتونو بفروشید.عاشق باش ولی خائن نه !


خیانت به رفیقهول بودنآدم فروشیدختر ندیدهسرسپرده
دلارام هستم.روح من به دنیای قصه ها ،انیمه ها وافسانه ها تعلق داره پیج اینستاگرام منو دنبال کن:delaram.hyd
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید