ویرگول
ورودثبت نام
ۺأڈي ؛
ۺأڈي ؛
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

?'? ????!✨


چشمامو زیر آسمون آبی باز میکنم،خورشیدی که نورشو به سمتم میتابه باعث سرگیجم میشه،نفسم توی سینه حبس میشه و قلبم تند میزنه،حالا حس زنده بودن میکنم.اشکالی نداره اگه ما دیگه باهم نباشیم...حتی اگه غم منو از بین ببره،ابر سیاه دوباره آسمونو بپوشونه،اگه من توی یه رویای ابدی باشم،بارها و بارها داغون بشم، بال‌های پروازم کنده بشه یا حتی اگه دیگه خودم نباشم، اشکالی نداره چون تنها کسی که میتونه منو نجاتم بده خودمم!..هیچ‌وقت به خودم اجازه مردن نمیدم و از این سختیا سربلند بیرون میام.

حالت چطوره؟ من خوبم، آسمون من صافه، تموم دردهام بگین خداحافظ و برین، به سلامت. با اینکه قلب کوچولو سردم صدا کردن تورو فراموش کرده و از اینکه بتونی کمکش کنی ناامید شده،اما دیگه تنها نیستم چون خودمو دارم پس اشکالی نداره اشکالی نداره.

تنهایی و تاریکی شب رویاهامو تکون میده و به خودشون میاره،دیگه نمیترسم اشکالی نداره اشکالی نداره.من کاملا حالم خوبه خوبه خوبه، حالا دستتو رها میکنم چون من تنها از پسش برمیام و دیگه وابسته نیستم،میدونم که من مال خودمم خودمم خودمم، چون من کاملا حالم خوبه و دیگه نمیترسم...حالم خوبه خوبه خوبه،دیگه نمیخوام ناراحت باشم،میتونم نور خورشیدو ببینم که میدرخشه،چون من فقط حالم خوبه،

هی دنیا... صدامو میشنوی؟من حالم کاملا خوبه!همه دردامو میتونم بدون تو هم بهشون رسیدگی کنم،من حالم کاملا خوبه پس نگران نباش چون الان میتونم لبخند بزنم..حالم خیلی خوبه حال توام حس میکنم باید خیلی خوب باشه،حالا تموم اون غم‌ها و زخم‌ها تبدیل به خاطره شدن پس بیا بخندیم و رهاشون کنیم،حال ما خیلی خوبه!من حالم خیلی خوبه تو حالت خیلی خوبه،آینده ما پر از خوشحالی و موفقیته پس نگرانی‌ و ترس رو بزار کنار،از الان لذت ببر چون برای رسیدن بهش سخت تلاش کردیم،ما حالمون خوبه...

برام سئواله که توام میتونی نور کوچک و رویایی ماه رو ببینی؟برای توام این اکوی ضعیف قابل شنیدنه؟صدای آتش درونمو میشنوی؟من دیگه نمیترسم حالم خوبه خوبه خوبه،بلند داد میزنم حتی اگه تنها باشم!.

این کابوسی که تکرار میشه جادوش میکنم و باهاش میجنگم،از بین میبرمش و نمیزارم که دیگه تکرار بشه...من احساس میکنم حالم خوبه خوبه خوبه،دوباره و دوباره تلاش میکنم،حتی اگه شکست بخورم بازم میگم حالم خوبه! من حالم خوبه خوبه خوبه،بلندتر میگمش تا همه متوجهش بشن...حالم خوبه خوبه خوبه،هرقدرم طول بکشه و حتی اگه دوباره سقوط کنم،دوباره به خودم میگم که هیچ اشکالی نداره و خوبم،حالم خوبه... من خوبم!.

پیشیخوبم منهیچیدیگه؟چ تاثیر گذار
احساسات او را همچون پروانه‌ای زیر پاهایش له کرده بود .
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید