ویرگول
ورودثبت نام
ۺأڈي ؛
ۺأڈي ؛
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

یه چیز خـوشمـزه درست کنیم با همدیگه ؟. .

سلام به شما دوستای ویرگولی من،،احوالتون؟

امروز قرار یه چیز خیلی خوشمز و باحال باهم درست کنیم .

مواد مورد نیاز :
- لیمو(ترجیحا تازه باشه)

- نعنا(تازه باشه بهتره)
- آب
- یخ
- شکر(اگر دوست دارید)

اولین کاری که باید بکنیم اینه نعنا هامون که خریداری کردیم پاک کنیم و بشوریم .

و بعدش نعنا هامون رو روی پارچه بریزیم تا خشک بشه،

و بعدش که آبشون رفت،لیوان موردعلاقمون رو میاریم .

لیمو هامون رو خرد میکنیم،و به اندازه ای که دوست داریم نه زیاد نه کم نعناهامون رو داخل لیوان میریزیم.و لیمو هارو هم بهشون اضافه میکنیم .

(این وسطا یه خانم کوچولو هم بهم اضافه شد و همراهیمون میکنه)

وبعدش به مقداری که دوست داریم یخ میریزیم،من خودم عاشق یخم و یه عالمه یخ اضافه میکنم .

و حتی اگر چیزای شیرین دوست دارید شماهم مثل من شکر هم اضافه کنید .

وبعدش آب رو هم اضافه می کنیم و هم میزنیم تا همه مواد باهم قاطی بشه .

و تمام،،نوش جونتون
امیدوارم از مزش خوشتون بیاد.من که عاشقشم:))?

لیمونعناعخوشمزهدرست کنیم باهم؟دوست
احساسات او را همچون پروانه‌ای زیر پاهایش له کرده بود .
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید