ویرگول
ورودثبت نام
Atomic life
Atomic life
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

اتم شماره2

چرا من اینقدر بی انرژی ام?نمیدونم چرا اینجوری شدم خیلی انرژی داشتم ولی فکر کنم با این بی وسیلگی امیدم رو از دست دادم

مطمئنم تا اخر همین ماه گوشی رو درست میکنم یا تبلت میخرم یعنی باید بخرم چون واقعا با این وضع نمیشه

امروز باید زیست شناسی مبحث دیروز رو کامل کنم ولی دست و دلم به درس نمیره . امروز باید چندتا سمینار ببینم تا یکم انرژی بگیرم فضای اتاقم رو هم یکم عضو میکنم چندتا خوراکی هم باید برم بخرم(عاشق این بخشش شدممم???)

یه جوری باید خودمو جمع کنم اینکه حال و حوصله ندارم یعنی چی دیگه??پررر انرژی ترررر??این همه درس نخوندی ک الان جا بزنی پاااشووو ببینم??(حتما باید زور بالا سرم باشه دیگه?‍♀️?‍♀️??)

امروز یه روز فوق العاده‌ست و من بهترین عملکرد رو امروز رقم میزنم ?‍♀️?‍♀️???

میریم واسه یه رووووز عاااالی?????

شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید