ویرگول
ورودثبت نام
Atomic life
Atomic life
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

شروع اتمی من

سلام دوستاااان خوشحالم به اینجا پیوستم من یک جایی میخواستم تا بتونم با خیال راحت بنویسم و افکار و روزمرگی هامو به اشتراک بزارم

من یه کنکوری ام ک قراره از فردا شروع کنم به خوندن اما خب همون طور که همه میدونین از این فردا ها زیاد داشتیم ک هنوز شروع نشده خخخخ ولی امیدوارم این یکی فردا فرق کنه اومدم اینجا چون میخوام اینجا گزارش کار بدم و شایدم چندنفر هم دوست اینجا پیدا کردم و باهم گزارص کار دادیم و از هم انرژی گرفتیم نمیدونم چندنفر این تایپیک های من رو میخونن یا اصلا کسی میخونه یا نه برامم زیاد مهم نیست چون نوشتن برام یه تمرینِ و همچنین وقتی ک میام اینجا و گزارش کار میدم بهم انرژی میده حتی اگه بدونم کسی نمیخونه . شاید بگین میتونستم تو دفتر بنویسم ولی من زیاد تصمیم گرفتم ک تو دفتر بنویسم ولی همیشه بهانه میاوردم و نمینوشتم اگه اینجا بنویسم و همچنین یه گروه پایه اینجا تشکیل بدیم دیگه گزارش نوشتن واسم یه وظیفه میشه و کم کم تبدیل به یه عادت میشه

اگه کسانی هستن ک دوست دارن با من همراه بشن اعلام کنن خوشحال میشم منو همراهی کنن ??

اگر هم کسی نباشه خودم تنها ادامه میدم??

روتین کارم اینه:

قرار اول:صبح ها ساعت ۶ اعلام حضور میکنم ک سحرخیزی رو تبدیل به عادت کنم البته و۳تایی هم ک تنبلی کنم و دیر بیدار شم مجازات داره ک بعدا میگم

قرار دوم: شب ها ساعت ۱۱ میام و عملکرد روزانه‌ام رو اینجا اعلام میکنم

توی این راه چندتا قانون دارم؛ اول اسفاده از گوشی فقط در اول صبح برای اعلام حًور و ظهر به مدت نیم ساعت و شب به مدت یک ساعت این استفاده هم فقط برای چک کردن گروه های درسی و و یادداشت اوناس

قانون دوم خواب:این رو گفتم ک صبح ها ساعت ۶ بیدار باش . ظهرها وقت یه چرت چند دقیقه ای و نه بیشتر و تا حد امکان اصلا خواب ممنوع(چون من به خواب ظهر خیلی معتادم).شب ها هم ساعت ۱۱ بعد از اینکه گزارش دادم خواب

قانون ها و مطالب زبادی مونده ک بعدا طی نوشته های دیگه‌ام میگم

خب هرکی پایه‌ست اعلام کنه ???‍♀️?‍♀️

وگرنه خودم تنها بجنگم????‍♀️?‍♀️????

یاعلی

کنکوریکنکور1401گزارش روزانهموفقیتشروع
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید