ویرگول
ورودثبت نام
Atomic life
Atomic life
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

شروع داغون?

سلااام امیدوارم حال دلتون خوب باشه?? خب روز اول من گذشت و اونم چه گذشتنی?‍♀️امروز عملکرد خوبی نداشتم یعنی راضی نبودم اول اینکه صبح بدلیل اشتباه کوک کردن ساعت دو ساعت رو از دست دادم زیست شناسی رو خوب خوندم خدایی دو ساعت فیکس خوندمش (البته گفتار رو تموم نکردم چون نکته زیاد داشت و باید فردا ادامه شو بخونم) تا اینجا خوب عمل کردم ولی نتونستم ادامه بدم چون من تو هال داشتم میخوندم و هرکس رد میشد حواسم پرت مشد شاید بگین خب ادم باهوش برو تو اتاقت بخون خب?‍♀️?‍♀️ حالا ماجرا این تو هال خوندن من چیه؟؟ من گوشی توی تصادف خراب شده و وقتی زیاد ازش استفاده میکنم نصف صفحه سفید میشه رفتم درستش کنم گفتن ۵ تومن میشه روم نمیشه برم پیش پدرم پول بگیرم ازش اخه تا الان خیلی ازش گرفتم الانم خیلی تو وضع خوبی نیست خودمم بیشتر از ۲ تومن ندارم من جزوه ها و فیلم ها رو از روی تلوزیون نگاه میکنم و یادداشت میکنم لپ تاپی داستم قبلا ک دادمش به داداشم الان هرکاری میکنم نمیده بهم?‍♀️?‍♀️ میخوام با ۲ تومنی ک دارم یک تبلت ارزون بخرم فعلا تا وقتی پول دست بابام اومد لب تاپ بخرم امروز بعد از خوندن زیست شروع کردم به نوشتن جزوه آرایه چون از نزدیک تلوزیون مینوشتم و مجبور بودم سرم رو بالا بگیرم سر درد خیلی شدیدی گرفتم جوری ک گلاب به روتون حالت تهوع گرفتم حال خیلی بدی بود خیلییی بد?? و نتونستم ادامه بدم . نه نتونستم نهار بخورم و نه شام مادرم گفت یکم بخوابم خوب میشم خسته شدم دو ساعتی خوابیدم یکم بهتر شدم ولی انرژی‌مو از دست داده بودم دیگه کسل شدم و حال هیچ کاری رو نداشتم این شد ک برنامه درسی من موند?? البته خیلی هم ناامید کننده نیست امروز وایه اولین روز خوب بود درسته اونجوری ک انتظار داشتم نشد ولی خب قرار نیست همینجا تموم بشه? دعا کنین این مشکل بی گوشی من حل بشه وگرنه نمیتونم ادامه بدم حتی الانم ک دارم اینجا مینویسم صفحه گوشی سفید شده ?‍♀️?‍♀️ امروز ک گذشت با همه خوبی ها و بدی هاش دفتر ۱۴۰۰/۶/۱۷ بسته شد و هیچ وقت دیگه باز نمیشه پس میریم واسه رقم زدن یک روز عالیییی ?????‍♀️?‍♀️

داغونشروع نیم اتمیبه امید فردا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید