ویرگول
ورودثبت نام
سبا بابائی
سبا بابائی
خواندن ۱ دقیقه·۸ ماه پیش

روز سوم _ چالش ۲۱

امروز از اوووون روزای بدو بدویی بود. آیتم‌های مربوط به چالشمو انجام دادم. اما اون کارم که دوباره کاری بود تموم نشد. یه متنی هم باید می‌نوشتم که چون رفتیم دیدن عزیز(مادربزرگم) وقت نشد بنویسم. حتی وقت نشد طی روز داخل نت گوشیم چیزی بنویسم. بس الانم خیلی چیزی برای گفتن ندارم.

صبحانه
صبحانه

تخم‌مرغ فقط این مدلیش
تخم‌مرغ فقط این مدلیش
که البته امروز برای تنوع این مدلی شد
که البته امروز برای تنوع این مدلی شد

با چنگال لهش کردم و یکم نعنا خشک و نمک و فلفل بهش زدم. این وعده‌ی بعد از تمرینم بود.

سالادام هم همه من درآوردیه. هر چیو که فک می‌کنم کنار هم مزه‌ش بد نمی‌شه رو می‌ریزم تو ظرف و یکم نمک و آبلیمو و تمام. حقیقتا هم خیلی خوش مزه میشه.

ناهار و میان‌‌وعده
ناهار و میان‌‌وعده

چون داشتیم می‌رفتیم بیرون برای جلوگیری از پرخوری بازم خوراکیامو با خودم بردم.

شامم یه تیکه سینه مرغ و سالاد فصل بدون سس خوردم. از ساعت ۸ امشب تا ۱۲ ظهر فردا هم فست هستم. می‌خواستم بیدار بمونم و کار کنم اما خوابم گرفته و ممکنه گرسنه هم بشم. بس ترجیح میدم بخوابم. امیدوارم فردا بتونم به اون حجم عظیم کارام برسم.

آها، به امروزم ۹۵ امتیاز میدم. چون با تمام شلوغی و بدو بدویی که داشتم موفق شدم انجامش بدم.

شب‌بخیر🌙















چالشغذای سالم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید