ویرگول
ورودثبت نام
مونا درخشان
مونا درخشان
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

تست کرونا درد داره؟تجربه من از کرونا و تست کرونا!

تست کرونا
تست کرونا

تا حالا کرونا گرفتید؟ تونستید به راحتی بیماری رو پشت سر بزارید یا هنوز درد‌هاش ادامه داره؟تجربه من از بیماری کرونا واقعا دردناک بود و تا یک هفته نمیتونسم از شدت بدن درد تکون بخورم! تو اون روز‌ها همش با خودم می‌گفتم کاش بیشتر رعایت می‌کردم تا مریض نشم. اولین علائم که بروز کرد باید تست کرونا می‌دادم ولی به شدت از دادن تست می‌ترسیدم! همش تو ذهنم انجام تست رو تصور می‌کردم بلکه ترسم بریزه اما فایده‌ای نداشت. برای تست ترجیح دادم که به آزمایشگاه نرم چون واقعا این روز‌ها محیط آزمایشگاه‌ها و بیمارستان‌ها آلودس و اگه کرونا نداشتم هم اونجا می‌گرفتم! تو گوگل سرچ کردم تست کرونا در منزل و سایت‌های خیلی زیادی اومدن که باعث شد بیشتر گیج بشم و مجبور شدم بیشتر سرچ کنم تا بتونم بهترین رو انتخاب کنم. بعد از سرچ‌های زیاد و تماس گرفتن با چندتا از این مراکز انتخاب نهاییم برای آزمایش کرونا در منزل مرکز هوم‌کا بود. هر چی به اومدن نمونه‌گیر به خونه نزدیک‌تر می‌شد استرس من هم بیشتر می‌شد! نمونه گیر اومد و من روی صندلی نشستم و یه چیزی مشابه یه گوش پاک با دسته دراز داخل بینی من فرو کرد و درآورد. من فک کردم هنوز ادامه داره و منتظر نشسته بودم که دیدم وسایلش رو جمع کرد. با تعجب سوال کردم تموم شد؟همین بود یعنی؟ گفت بله تموم شد. یعنی نه تنها دردی نداشت بلکه من اصلا هیچی حس نکردم و بعد برای همه استرس‌هایی که کشیدم برای تست غصه خوردم. پس از تست کرونا نترسید و به محض این که علائمش رو تو خودتون دیدید تست بدید. در کل باید بگم که من از مرکز هوم‌کا خیلی راضی بودم و به شما هم پیشنهاد میدم حتما! امیدوارم که همه همیشه سلامت باشیم و هیچ کس گرفتار کرونا نشه!

تست کروناتست کرونا در منزلتست کرونا تهرانآزمایش کروناآزمایش کرونا در منزل
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید