ویرگول
ورودثبت نام
محسن بذرافشان
محسن بذرافشان
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

اولین برنامه اندروید من

سلام به خودم ( در چند سال آینده که میخونم این پست رو ) و بقیه دوستان.

بالاخره پس از مدت ها درگیری ذهنی درونی تصمیم گرفتم این تابستون بشینم و برنامه نویسی اندروید رو یاد بگیرم ببینم آیا علاقه مند خواهم شد یا نه.

یک دوره یودمی Udemy The Complete Android Oreo Developer Course - Build 23 Apps رو دانلود کردم و شروع کردم به یاد گرفتن. البته قبلا یکمی برنامه نویسی وب کار میکردم.

دوره دوره خیلی خوبیه و به دوستان هم پیشنهاد میکنم چون خیلی پروژه داره تا کامل مسلط بشه آدم.

اولین برنامه من برنامه ای برای چالش کشیدن سرعت جمع زدن اعداده.

خیلی ایراد داره ولی به نظرم برای روز چهارم شروع برنامه نویسی اندروید کافیه.

اپ رو تو حدود دو ساعت نوشتم و حوصله تمیزکاری نداشتم
اپ رو تو حدود دو ساعت نوشتم و حوصله تمیزکاری نداشتم


خخخ خواستم الکی از این قابلیت ویرگول هم استفاده کرده باشم :)

اینم لینک دانلودش

لینک دانلود کدش

ولی از ویرگول خیلی خوشم اومد. ساده و باحاله.

ممنون میشم نظرتون درباره برنامه نویسی اندروید و آیندش ( مخصوصا آینده شغلیش ) تو ایران و جهان برام بنویسید.






اندرویدبرنامه نویسیشغل آیندهاولین اپ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید