ویرگول
ورودثبت نام
Vampire Queen
Vampire Queen
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

?تنظ انیمه ?

سلاااممممم بعد مدت ها دوباره آمدم ?? می‌دونم اشتباه نوشتم «تنظ»واسه خنده این طور نوشتم ?خوب امید وارم حسابی کیف کنید و لایک کنید نظر هم بدید که اگر پست هام مشکلی داره درستش کنم ? ?

?ببینین بخندین و شاد باشین?

دقیقا خود منه ?
دقیقا خود منه ?
???
???
واقعا مثال روزها یایویی بود بعد اسما رو که عوض کردن دوبله که دیع اصن مزخرفه انگار فقط دوست بودن ?
واقعا مثال روزها یایویی بود بعد اسما رو که عوض کردن دوبله که دیع اصن مزخرفه انگار فقط دوست بودن ?
یکی دو بار این طوری شدم دیگه از اون به بعد حواسم بود
یکی دو بار این طوری شدم دیگه از اون به بعد حواسم بود
??
??
فقط هیناتا ??
فقط هیناتا ??
دقیقا من از اون اهل دلاش هستم ?
دقیقا من از اون اهل دلاش هستم ?
بیچاره بورتو
بیچاره بورتو
?
?
??
??
فقط آخری ?
فقط آخری ?
دقیقا همون لحظه یهو همه میرن تو کارش ?
دقیقا همون لحظه یهو همه میرن تو کارش ?
??
??
????
????


یه منو همین طوری بردن دفتر از شورای مدرسه آمدن گفتن باید بری دفتر یعنی داشتم سکته میکردم? بعد رفتم دفتر دیدم میخواستم ازم تبدیر کنن?
یه منو همین طوری بردن دفتر از شورای مدرسه آمدن گفتن باید بری دفتر یعنی داشتم سکته میکردم? بعد رفتم دفتر دیدم میخواستم ازم تبدیر کنن?
خدا رو شکر کسی کاری ب کار من ندارع
خدا رو شکر کسی کاری ب کار من ندارع
?
?
???
???


من یه بار ب معلم مون گفتم گفت عزیزم من هرچی تو کتاب بوده گفتم شما درست نخوندین??
من یه بار ب معلم مون گفتم گفت عزیزم من هرچی تو کتاب بوده گفتم شما درست نخوندین??
??
??
فقط قیافه دارای سان ?
فقط قیافه دارای سان ?

خب اینم از این دیع تموم شد تا پست بعدی


سایاناروو ♥️ ?سایاناروو ♥️ ?

اگه دوست داشتید حتما لایک کنید ?














طنزانیمهانیمه طنزبا نمکخنده دار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید