ویرگول
ورودثبت نام
Vampire Queen
Vampire Queen
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

طنز انیمه 2

اهمیت ندین?همین طور واس خشگلی گزاشتم ??
اهمیت ندین?همین طور واس خشگلی گزاشتم ??



خب خب بعد مدت ها دارم فعالیت میکنم ?

چند وقت پیش فعالیت سال 1400 ام رو برام فرستادن

پست طنز انیمه ام پیشتر بازدید داشت پس خواستم باز هم طنز انیمه بزارم دیگه بسه ? بریم یکم بخندیم ?

?
?


خدا رو شکر که نیست ?
خدا رو شکر که نیست ?
یعنی خوده منه
یعنی خوده منه
خدا نسیب(نصیب؟)هیچ اوتاکو بی نکنه
خدا نسیب(نصیب؟)هیچ اوتاکو بی نکنه
حقققق
حقققق


من اصن مامانم نمیدونه انیمه میبینم??
من اصن مامانم نمیدونه انیمه میبینم??
خو من میتونم بشناسمشون?
خو من میتونم بشناسمشون?
بیچاره ها?
بیچاره ها?
حققققققق
حققققققق


مطمئن باشید که جنه
مطمئن باشید که جنه
خودمم منم
خودمم منم
?
?
ناموسا راس میگه
ناموسا راس میگه


خ‍دا رو صد(سد؟) هزاررررر مرتبه شکر من همچین رفقایی ندارم
خ‍دا رو صد(سد؟) هزاررررر مرتبه شکر من همچین رفقایی ندارم


آخ منم ی بار این طوری شدم??
آخ منم ی بار این طوری شدم??
??آخی دلم بر مایکی میسوزه?
??آخی دلم بر مایکی میسوزه?
ناموسا بیشتر از 3 قسمت میبینیم
ناموسا بیشتر از 3 قسمت میبینیم
و منم اگه به جای اینکه هزار بار بگم یک قسمت انیمه دیگه ببینم درسم خونده بودم الان فیلسوفی بودم
و منم اگه به جای اینکه هزار بار بگم یک قسمت انیمه دیگه ببینم درسم خونده بودم الان فیلسوفی بودم
گوهری میافشانید؟
گوهری میافشانید؟
ولی خو یکم رو دیگه شبیه هستن
ولی خو یکم رو دیگه شبیه هستن
اغو ی چیزی بیشتر از مثبت آ می‌شدیم
اغو ی چیزی بیشتر از مثبت آ می‌شدیم
معلم فناوری ما هم هر سری همین کارو میکرد ??? بعد ما داشتیم جررر می‌خوردیم??
معلم فناوری ما هم هر سری همین کارو میکرد ??? بعد ما داشتیم جررر می‌خوردیم??



بسیار خب تموم شد امید وارم لذت برده باشید ♥️

آها و راستی لطفاً لایک کنید ?

و بگید به نظر تون پست بعدی آموزش ژاپنی باشه؟

دیگه سخنی ندارم تا پست بعد سایونارااا ??

انیمهطنزطنز انیمهخنده دار2
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید