ویرگول
ورودثبت نام
Vampire Queen
Vampire Queen
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

طنز انیمه

?سلام?


به این توجه نکنید برا خوشگلی گذاشتم?وجه نکنید برا خوشگلی گذاشتم?


ایندفعه میخواهم چند تا طنز انیمه ای بزارم ?

واقعا چرا؟؟؟
واقعا چرا؟؟؟
واقعا نکته ضریفیه????
واقعا نکته ضریفیه????
من الان واقعا اینو میفهمم??
من الان واقعا اینو میفهمم??
عه این چقدر کنه??
عه این چقدر کنه??
????فواید اوتاکو بودنه?
????فواید اوتاکو بودنه?
خب من این اهل عکس از خودم نیستم معمولا از یک یدیگه میگیرم??
خب من این اهل عکس از خودم نیستم معمولا از یک یدیگه میگیرم??


واقعا زجر آور ترین قسمت انیمه هست??
واقعا زجر آور ترین قسمت انیمه هست??
برعکس من دوست دارم یه بار این طوری بشم?
برعکس من دوست دارم یه بار این طوری بشم?
????
????
دقیقا منم??
دقیقا منم??



اینم از انیمه طنز 1 ایشالا بقیش برا پست بعدی ?

دوستان لایک کنید♥️♥️






انیمهطنز انیمهطنز1اوتاکو
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید