ویرگول
ورودثبت نام
فاطمه رحیمی
فاطمه رحیمی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

زندگی با اندام جدید !!

بعد از مدت ها تصمیم گرفتم که بالاخره به خودم کمی اهمیت بدم ، این چند وقته همش دوره های صلح درون و چی و چی ... ثبت نام کردم تا بتونم یکم بیشتر به خودم اهمیت بدم و خودم و دوست داشته باشم .



واسه همین روحم که به ثبات رسید تصمیم گرفتم یکم بیشتر به خودم برسم . رفتم و حسابی تمرینای ورزشی رو شروع کردم ، دروغ چرا یکم ژل به لبام تزریق کردم و کلی احساس جذاب بودن کردم . البته خیلی کم و طبیعی بود اما برام لازم بود واین خیلی بهم حس خوبی داد . پیش یه بهترین جراح پروتز سینه هم رفتم و ازش خواستم که برام این عمل و انجام بده تا بتونم آرزویی که همیشه داشتم رو بر آورده کنم . داشتن اندام و چهره ی ایده آل حس خوبی بهم میده ، اما قبلش باید روحم ترمیم می شد .. اینجوری راحت ترم .. به این نتیجه رسیدم که اگه خوشتیپ ترین زن دنیا هم باشم بدون داشتن آرامش هیچ ارزشی برام نداره .


الان راضی و خوشحالم و به دنبال مسیری برای ادامه دادن تو جاده سبز زندگی !!1

جراح پروتز سینهجراحی پروتز سینهعمل پروتز سینهداشتن اندام ایده آلصلح درون
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید