ویرگول
ورودثبت نام
فاطمه رحیمی
فاطمه رحیمی
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

صادق باشیم .. اخلاق مهم تره یا ظاهر؟ !!

امروز میخوام یکم صمیمی تر صحبت کنم ، دوس ندارم که اول هفته ای انرژی منفی بدم ولی واقعاا میخوام بدونم که ملاک ما آدما برای ازدواج کردن چیه ؟

واقعاا ازدواج با عشق لذت دیگه ای داره .. خیلی حس خوبی داره .



من به خواب هم نمیدیدم که روزی به این موهبت برسم ، که هم شوهرم رو خیلی دوس داشته باشم هم اون منو به همون اندازه یا بیشتر دوس داشته باشه ... خیلی لذت بخشه واقعاا ...


و البته برای کسی مث من که تجربه ی عکس این مساله رو داشته خیلی با ارزشه این اتفاق! اما یه وقتایی با رفتار اطرافیان دلم میخواد که کلاا از این زندگی متاهلی بیام بیرون و بدون دغدغه زندگی مو ادامه بدم .. از بس اعصابم بهم میریزه و میبینم که آدمای دیگه هرجوری دوس دارن رفتار می کنن و قضاوت می کنن !!


به قول محمد همسرم نمیشه از ادما انتظار داشت مطلق خوب باشن

بلاخره تفاوت زیاده

و نمیشه از ادمای اطراف برید

این وسط باید فقط مدیریت کنی تا کسی جرقه نزنه چون اخرش اثراتش برمیگرده به زندگی و روابط خودمون!

الان مشکلی که برام پیش اومده دقیقا خیلی ناخواسته هست ، زن داداش محمد به شدت نسبت به من و زندگیم و البته همه ی موارد دخالت و اظهار نظر داره که این مساله منو خیلی میرنجونه ، حتی کارهایی که خودش انجام میده رو میاد و برای منی که هیچ تمایلی ندارم تعریف می کنه ، دلم نمیخواد این آدم رو تحمل کنم و حتی ببینم ... من چند سال قبل جراحی سینه انجام داده بودم ، با اینکه دکتری که انتخاب کردم بهترین دکتر پروتز سینه هست ، و کاملا طبیعی این کارو انجام داده ، ولی تا کسی از من و یا لباسم تعریف میکنه فورا این مساله رو پا پیش میکشه که آره منم باشم با جراحی بهترین میشم ... در حالی که به نظرم اصلا اینطور نیست آدم باید اخلاقش قشنگ باشه تا زیبا و جذاب هم به نظر برسه !! هرچند که خود این خانوم رفته و از جراح ابدومینوپلاستی مشاوره گرفته برای اندام ساعت شنی !!!! واقعا ظاهر اونقدر هم مهم نیست برای آدم خوبی بودن ... نظر شما چیه ؟؟





جراحی زیباییعمل زیباییاخلاق خوبمعیار ازدواجملاک ازدواج
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید