ویرگول
ورودثبت نام
پسرقهرمان
پسرقهرمان
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

خدای دیجی کالایی!

دعاهامون برآورده میشه!
دعاهامون برآورده میشه!

حتما تاحالا ازدیجی کالاسفارش دادین!

اگرهم این کاروانجام ندادین،روزی گذرتون به اون سایت میفته.اگه دقت کرده باشین وقتی چندتاکالاروباهم سفارش میدین ممکنه زمان ارسال بعضیاشون متفاوت باشه.

ممکنه یکیشون دوروزبعدبه دستت برسه،یکی توانبارنباشه وشیش هفت روزی طول بکشه تابه دستت برسه!

خب!فکرکنیدکه یه محصولی روسفارش دادین وقراره یه هفته بعدبه دستتون برسه وبایدکمی صبرکنین!...

اگه صبرنکنین وعجله کنین چه اتفاقی میفته؟مثلاباخودتون بگین روزچهارم شدوبسته ی من نیومد،من دیگه ازاین خونه میزنم بیرون!

دیگه حوصله ی صبرکردن روندارم!

اگه این کاروکنین وقتی پستچی برای آوردن بستتون میادشماخونه نیستین واحتمالابسته ای که سفارش دادین بایگانی میشه وتقریباهیچ وقت به دستتون نمیرسه!

چرا؟!چون حاضرنبودین که بیشترصبرکنین وخونه باشین وبسته ی خودتون روتحویل بگیرین!

فقط به خاطردوسه روزعجله کردن اون سفارشتون روازدست دادین!

???

جریان خداوندودعاهای ماهم درست مثل دیجی کالاست!درواقع میشه گفت که ما

یه خدای

یه خدای دیجی کالایی داریم!ایی داریم!

ممکنه یه خواسته ای ازته دل داشته باشیم وخداهم بهمون بگه خب اوکی!من این خواسته یاسفارشت روبه اجابت میرسونم ولی ممکنه 7روز طول بکشه...ممکنه 3ماه طول بکشه...

یاممکنه یک سال طول بکشه...

خب اگه مابیتابی کنیم وخونه روترک کنیم وسرخداغربزنیم وبگیم چراخواستم به اجابت نمیرسه وبه خدابگیم تو منو درک نمیکنی ومن الان به این خواسته نیاز دارم و...

باگفتن این حرف هاچه اتفاقی برامون میفته؟

هم آرامشمون ازدست میره وهم هیچ وقت به اون خواستمون نمیرسیم...

برای برآورده شدن دعاهامون بایدصبرکنیم!

صبریعنی خدایامن میدونم که هوامو داری

صبریعنی خدایامن بهت اعتماد دارم و

مطمعنم که دلسوز من هستی

"صبراوج احترام به حکمت خداست"

یک شبه نمیشه پولدار شد

یک شبه نمیشه بهترین نویسنده جهان شد

یک شبه نمیشه از تراز 5700به 7000رسید

یک شبه نمیشه بهترین فوتبالیست شدو...

پس صبور باش تابه خواسته هات برسی?

خدای دیجی کالاییمعنویخدادیجی کالادعا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید