ویرگول
ورودثبت نام
joor va joor
joor va joor
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

black pink

سلام ! به وبلاگ جورواجور خوش اومدید.

من امروز میخوام بهتون گروه بلک پینک رو معرفی کنم.

black pink
black pink

بلک پینک یکی از پر طرفدار ترین گروه ها ی کیپاپ است. من عاشق بلک پینک هستم. آهنگ هایی که خوانده اند : see u later realy how you like that love stick girls pretty savage love to hate me و ....

جنی کیم یکی از عضو های گروه بلک پینک هست. و یک آهنگ خونده به نام : solo

لیسا مانوبان هم یکی از عضو های بلک پینک هستش.
لیسا مانوبان هم یکی از عضو های بلک پینک هستش.

کیم جیسو هم بامزه و کیوت ترین عضو بلک پینک هستش و صداش هم خیلی لذت بخش و آرامش بخشه.

رزی اوپا که صداش خیلی قشنگ هستش و من عاشق صدای رزی هستم.


حالا به من بگید ببینم ...

کدوم یکی از دختر ها رو دوست دارید؟

از قیافه ی کدوم بیشتر خوشتون میاد؟

صدای کدوم قشنگ تر از بقیه س؟

من که عاشق رزی و جنی هستم.

شما چی؟

نظرتون رو کامنت کنید.




شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید