ویرگول
ورودثبت نام
آهو
آهو
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

نامه ای به قلبم

سلام قلب نازنینم

سلامی به گرمی افتاب

سلامی به تو که مهربان ترین و فداکار ترین هستی..

سلامی به تو که هر ثانیه وجودت را از عشق و محبت پر می کنی و بعد با بقیه به اشتراک میگذاری...

قلب عزیزم می دانی من و تو مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته ایم. یادت می اید؟ یادت هست؟هنوز هق هق های شبانه ام را به یاد داری؟

تمام جزئیاتش را به یاد دارم ؛ اولین شکست ، اولین درد ، اولین دلتنگی و اولین عشق.. و پس از ان بغضی که می ترکید . تو که با سخاوت تمام از من حمایت کردی. تو که همیشه وقتی مغز بیش از حد حرف می زد ، نصحیت یا سرزنش می کرد؛ در اغوشم می گرفتی.

می دانی عزیزترینم ؟نکته جالب اینجاست که اگر تو را نداشته باشم می میرم. مطمئن هستم که همان قدر که سرسخت هستی ، شکننده هم هستی؛ پس مراقب خودت باش چرا که وقتی مراقب خودت هستی ؛ از من هم مراقبت می کنی. تو، ای عضله ی کوچک و اسرار امیز. می دانی در کنارت شش ها هم هستند که با هر تنفس جهان را به درون خود می کشم و بعد خودم را سرجای قبلی به بیرون می دم.اما این همیشه تو هستی که وجودم را پر از زندگی می کنی. برای همین خالصانه دوستت دارم. امیدوارم هیچ وقت بیمار نشوی ، ای کاش همیشه پیش من بمانی...

می دانی همیشه می گویند: (سهم هرکس از هستی به اندازه قلب اوست..)

پس سهم من کل جهان هستی است!

حرف با تو زیاد هست ، اما مجال گفتن نیست.

پس تا دیدار بعد بدرود

دوستدار تو آهو

تو تخیلاتم قلبم یه همچین چیزیه.
تو تخیلاتم قلبم یه همچین چیزیه.



قلبعشقدل نوشتهزندگینامهادبیات
خلق را تقلیدشان بر باد داد...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید