ویرگول
ورودثبت نام
Ariawith.market
Ariawith.market
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

از چت روم #یاهو_مسنجر تا اینستاگرام

سلام به همگی

قدیما یه وب سایتی بود به نام #یاهو #Yahoo شهرت جهانی داشت مثل الان گوگل اون موقع‌ها حتی گوگل رو کسی قبول نداشت. همین یاهو یک #چت_روم داشت که شبکه اجتماعی محبوب آن دوران بود اما همه مردم ازش استفاده نمی‌کردند.

اینجا می‌خواهیم بررسی کنیم چرا شبکه‌های اجتماعی در آن دوره کمتر بین مردم محبوب بودند و الان بشدت?

لطفا شما هم نظرتون رو کامنت کنید?

اینجا با چه ذوق و هیجانی آی‌دی و پسورد میزدیم?
اینجا با چه ذوق و هیجانی آی‌دی و پسورد میزدیم?


عاشق ایموجی‌هاش بودم?
عاشق ایموجی‌هاش بودم?

من فکر می‌کنم مهمترین عامل در گسترش محبوبیت و استفاده از شبکه‌های مجازی نه خود این شبکه‌ها بلکه در دسترس بودن موبایل‌های #هوشمند برای عموم مردم است؛ زیرا وقتی شما ابزار لازم برای فعالیت در شبکه‌های مجازی را نداشته باشید چگونه می‌توان انتظار افزایش نرخ کاربری در شبکه‌های مجازی را داشت!

البته که خود شبکه‌های مجازی هم مهم هستند و برای همین هست که بین آنها رقابت سختی وجود دارد و هر کس اولویت‌های خودش را دارد مثلا شما کدامیک را انتخاب می‌کنید: Face Book / Instagram/ twtr/ Telegram و دیگه چه شبکه های مجازی وجود دارند که من ننوشتم شما بگین❤

من خودم واتساپ و اینستاگرام:

https://www.instagram.com/ariawith.market/

پس اگه عوامل افزایش محبوبیت و استفاده از #شبکه‌های_اجتماعی را به ترتیب اولویت بگم:

  1. افزایش استفاده از تلفن همراه هوشمند
  2. افزایش سرعت اینترنت
  3. قابلیت‌های جدید شبکه‌های اجتماعی (اشتراک گذاری عکس و ویدیو، ارسال مجدد و...)
  4. #تنهایی_بشر_امروز

دوستان این مورد چهارم خیلی حرف تووشه! باید بیشتر ازش بدونیم. موافقید در پستهای بعدی در موردش صحبت کنیم؟!

شبکه‌های مجازیشبکه های اجتماعیاینستاگرامیاهو مسنجرشبکه‌های اجتماعی
متخصص بازاریابی و فروش، توسعه فروش، کارآفرین، علاقه مند به نوشتن و نویسندگی و کتاب و...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید