ویرگول
ورودثبت نام
سجادفارسی
سجادفارسی
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

عبارات خوشبختی

عبارات خوشبختی

فارسی هستم..موسس عبارات خوشبختی در ایران...قصه از جایی شروع شد که با یه نفر هم صحبت شدم برای ساعتها در یک مسیر مسافرتی...تا اینکه جمله رو ب من گفت:

  • کلام تو عصای معجزه گر توست

در من ازون پس تصمیمی اتخاذ شد که هر لحظه بیتر و بیشتر بر کلامی که روزانه جاری میکردم دقت میکردم تا از عباراتی استفاده کنم که حس بهتری رو جاری میکنه...و کم کم متوجه حس و حال آرامش درونی خودم شدم...

مزایای عبارات خوشبختی در من باعث :

  • کنترل خشم
  • توجه ب عواقب و پاداش کلامم قبل از جاری کردن
آرامش درونی در اوج ناراحتی ها داشتن لبخند در هر لحظه و .... شد که ..ارتباطات من رو در بین عموم افراد تونست جذاب تر گیراتر کنه...من با تمام وجود میتونم بگم تنها یه تغییر کوچک در کلام و عبارات روزمره میتونه هر شخصی رو ب کمال و آرامش و صلح درونی و بیرونی برسونه. امروز بعد از گذشت سالها..موفق ب گرد هم اومدن حداکثر ۲۰۰نفر با کلام و نفوذ پذیری مثبت شدیم..که در تمام این مراحل عبارات خوشبختی همراه و همیشگی اونها بوده.... شما هم ب جمع عبارات خوشبختی در واتسپ بپیوندید
عبارات خوشبختیفارسیسجاد
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید