ویرگول
ورودثبت نام
فاطمه انتظار
فاطمه انتظار
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

بهترین شرکت اد نتورک ایران

"این مقاله یکی از تمرین‌های کلاس دیجیتال مارکتینگ آقای عادل طالبی است و در آن نظرات شخصی من درباره شرکت‌های فعال در زمینه اد نتورک عنوان شده است. بنابراین فاقد استناد و ارزش است."

استفاده از تبلیغات کلیکی یکی از بهترین روش‌های بازاریابی دیجیتال است که اگر به‌درستی انجام شود توجه مخاطبان زیادی را به کسب‌و‌کار شما جلب می‌کند. در این راستا شرکت‌های اد نتورک زیادی روی کار آمدند که به شما برای بهتر دیده شدن کمک می‌کنند. این شرکت‌ها در اصل ماجرا روند مشابهی دارند اما در بخش‌هایی با هم دارای تفاوت‌اند که من در اینجا قصد دارم به این تفاوت‌ها بپردازم و با ارائه دلیل بهترین شرکت تبلیغاتی را معرفی کنم.

مدیا.اد

اولین شرکت تبلیغاتی مورد بحث شرکت مدیا.اد است. نام این شرکت را با هر مدل املایی که بنویسید به سایت اصلی هدایت می‌شوید و این اتفاق خوبی است. توضیحات صفحه اصلی واضح است و هدف از ایجاد سایت در نگاه اول روشن است. ثبت نام ساده و پنل کاربری مفیدی و تعرفه‌های مشخصی داشت. البته این سایت پشتیبانی آنلاین ندارد که ممکن است برای افراد تازه‌کار با وجود شفافیت بخش‌های مختلف مشکل‌ساز شود.

یکتانت

با توجه به این‌که با شرکت تریبون همکاری می‌کنم قبلا با فضای یکتانت آشنایی داشتم و همه چیز آن برایم شفاف بود برای ثبت نام در بخش تبلیغ دهنده نیز همه فرایند به سادگی صورت پذیرفت. توضیحات به صورت مرحله به مرحله همراه با تصویر است که کاربری را ساده‌تر می‌کند. این سایت همچنین برای ئاسخگویی بهتر به مخاطبان با آن‌ها تماس تلفنی برقرار می‌کند.

صباویژن

ثبت نام در این سایت هم به‌سادگی سایت‌های قبلی انجام شد و پنل مناسبی در اختیارم قرار گرفت. البته مراحلش کاملا مطابق مراحل سایت‌های قبلی نبود و کمی سختگیری داشت. به طور مثال تایید شماره موبایل و ایمیل الزامی بود و بعد از این مراحل درخواست اسکن کارت ملی داشت. تا اینجا هیچ اطلاعاتی از تعرفه‌ها و نحوه کار به تبلیغ دهنده نمایش داده نمی‌شود و این کمی دلسرد کننده است.

سنجاق

سایت سنجاق رتبه اول گوگل نیست و سرعت لود شدن آن پایین است اما ثبت نام بسیار ساده‌ای دارد. پنل سنجاق از میان این شرکت‌ها برای من بیشترین جذابیت را داشت. اما برخی نکات آن مبهم بود که مهم‌ترین آن‌ها تعرفه تبلیغ بود.

جمع‌بندی

شرکت‌های تبلیغاتی مسیر دیده‌شدن کسب‌و‌کار را برای شما ساده می‌کنند. همان طور که پیش از این اشاره کردم تفاوت‌ها اندک بود و تمامی این شرکت‌ها از کیفیت بالایی برخوردارند اما در این میان من از شرکت مدیااد و یکتانت رضایت بیشتری داشتم و در آینده برای تبلیغات سایت خودم به فراخور بودجه‌ای که در نظر دارم با آن‌ها همکاری خواهم کرد.




اد نتورکبازاریابی دیجیتالتبلیغات کلیکیدیجیتال مارکتینگ
فاطمه انتظار هستم و به نوشتن و ویراستن عشق می‌ورزم. در حال حاضر در مجله شرکت فرادرس در زمینه توسعه فردی می‌نویسم و مقالات سایت تریبون را ویرایش می‌کنم. ویرایش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید