ویرگول
ورودثبت نام
Zahra safari
Zahra safari
خواندن ۱ دقیقه·۶ ماه پیش

تلاش بی بدیل در جهت فقط شروع کردن

سلام

من در تلاشم . در تلاش برای اینکه بهتر بنویسم،بهتر حرف بزنم،بهتر فکر کنم.

بهتر زندگی کنم

فعلا برای شروع میخوام نوشتنم رو تقویت کنم.به پیشنهاد چندتا از دوستان،قرار شد بیشتر کتاب بخونم و خودم دستی بر قلم ببرم و تلاش کنم فقط شروع کنم.چون در جریانید،اولین تلاش هامون ضعیف ترین تلاش هامونن.احتمالا.

من تو زندگی همیشه صبر کردم،همیشه تعلیل کردم،همیشه دست دست کردم.یعنی قبلنا اینجوری نبودا، خیلی تخس بودم،ولی هرچی سنم بیشتر شد نمیدونم چرا اینجوری شدم.

همیشه یه لیست بلند بالا از کار هایی دارم که میخوام بکنم،مهارت هایی که میخوام یاد بگیرم،حرف هایی که میخوام بزنم…

حس میکنم هیچوقت قرار نیست برم سراغشون و بگم خب امروز وقتش رسیده طراحیمو قوی کنم(یا به بابا بگم دوست دارم)، و حس میکنم این حسم درسته.

تازگیا سعی میکنم کار هایی که همیشه مینویسم میگم خب بمونه بره بعدا رو ، همون موقع یا نهایتا چهل و هشت ساعت آیندش ، یه اقدامی راجع بهش انجام بدم.

الآنم نُه صبحه و از دیروز بیدارم و خوشحالم.چون نوشتن هم کاری بود که گذاشته بودم هر موقع”وقت شد” انجام بدم؛امروز هم وقت نداشتم، ولی جا خالی کردم.


میخوام یه چالش بره خودم بزارم.هورا. از امروز تا ده روز آینده،هرروز نقد یک فیلم یا انیمیشنی که دیدم رو مینویسم(چون والا از شما چه پنهون، تقویت قدرت نقد و تحلیل هم تو لیستم بود)نتیجه هم چه خوب چه بد،چه کوتاه چه بلند،میزارم.چون خداحافظ کمالگرایی و اهمال کاری.هورا.

شاید این اقدام هم قراره با سر بره تو زمین و وسطاش ولش کنم اما مهم نیست دیگه.دارم تلاش میکنم فقط شروع کنم…



تلاششروع
https://t.me/hajvnoome
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید