ویرگول
ورودثبت نام
Elisa
Elisa
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

چای با حرف☕?

جان من و جهان من، روی سپید تو شده‌ست
عاقبتم چنین شود، مرگ من و بقای تو
از تو برآید از دلم، هر نفس و تنفسم
من نروم ز کوی تو، تا که شوم فنای تو
مولانا


از خیاطی پرسیدند:

     زندگی یعنی چه ؟    

  گفت : دوختن پارگی های       روح با نخ توبه !!!!

                   ?????

از باغبانی پرسیدند :

     زندگی یعنی چه ؟

گفت: کاشت بذر عشق در زمین دلها، زیر نور ایمان!!!!!  ‌                    ?????

از باستان شناسی پرسیدند :

     زندگی یعنی چه ؟

گفت : کاویدن جانها برای      استخراج گوهر درون !!!!!                    ?????

از آیینه فروشی پرسیدند :  

    زندگی یعنی چه ؟

گفت : زدودن غبار آیینه  دل  با شیشه پاک کن توکل

                 ?????

از میوه فروشی پرسیدند :    

  زندگی یعنی چه ؟

گفت : دست چین خوبی ها در صندوقچه دل !

«بهترین تعبیر زندگی را برایتان آرزومندم»

?️‍⚧️??️‍⚧️??️‍⚧️??️‍⚧️?




چای با حرفخیاطمولاناباغبانیبهترین تعبیر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید