ویرگول
ورودثبت نام
حسام شریعتی
حسام شریعتی
خواندن ۴ دقیقه·۱ ماه پیش

کسب درامد با Money Pantry

معرفی و آموزش نرم افزار و هوش مصنوعی
معرفی و آموزش نرم افزار و هوش مصنوعی

کشف وب سایت Money Pantry:
راه های زیادی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد
. در این مقاله درباره مانی انباری به شما می گویم.
این یک وب سایت است که در آن می توانید فرصت های زیادی برای کسب درآمد در خانه پیدا کنید.

نکته جالب این است که من همچنین توضیح خواهم داد که چگونه می توانید کارها را به صورت خودکار انجام دهید تا بتوانید به راحتی روی کسب درآمد تمرکز کنید.

انبار پول: مرکز شما برای کسب درآمد:
Money Pantry یک وبلاگ عالی است که توسط شخص دیگری ساخته شده است. راه های مختلفی برای کسب درآمد از اینترنت به اشتراک می گذارد. همچنین می توانید یاد بگیرید که چگونه در پول خود صرفه جویی کنید و چیزهای رایگان را از این سایت دریافت کنید. این یک مکان مفید برای هر کسی است که می خواهد از طریق اینترنت درآمد کسب کند.


عکس از جاش اپل در Unsplash
با نوشتن در انبار پول کسب درآمد کنید:
امروز، ما قصد داریم در مورد یک بخش ویژه در انبار پول به نام "کسب پول با نوشتن" صحبت کنیم. در این بخش، می توانید فرصت هایی برای کسب درآمد از 50 تا 3000 دلار برای نوشتن پست های وبلاگ پیدا کنید.

شما می توانید با ایجاد پست های کوتاه به صورت آنلاین درآمد کسب کنید، زیرا تعداد زیادی از این مقالات ماهیت مختصر دارند.

انواع فرصت های نوشتن:
صفحه «نوشتن پول درآورید» فهرستی از انواع مختلفی از نوشتن دارد که می توانید انجام دهید.

شما می توانید از این انواع مختلف نوشتن برای کسب درآمد آنلاین استفاده کنید. برای کسب درآمد می توانید داستان های کوتاه، نظرسنجی و انواع دیگر پست ها بنویسید.

کشف ایده هایی برای محتوای شما:
برای شروع، موضوعی را که دوست دارید انتخاب کنید. فرض کنید می‌خواهید به «وب‌سایت‌هایی که برای نوشتن درباره سفرها به شما پول می‌دهند» نگاه کنید. شما می توانید با به اشتراک گذاشتن داستان های سفر خود در چنین وب سایت هایی تا 150 دلار درآمد کسب کنید.

از تایپ صوتی Google Docs استفاده کنید:
حالا قسمت سرگرم کننده اینجاست. لازم نیست خودتان نوشتن را انجام دهید.

می توانید از یک ترفند جالب در گوگل برای تبدیل کلمات گفتاری خود به متن استفاده کنید. به Google Docs بروید، یک صفحه جدید ایجاد کنید، روی «ابزارها» کلیک کنید و «تایپ صوتی» را انتخاب کنید. به این ترتیب، می توانید صحبت کنید و گوگل آن را بدون استفاده از هوش مصنوعی فانتزی برای شما یادداشت می کند.

تایپ صوتی: متحد قدرتمند شما:
تایپ صوتی به شما امکان می‌دهد متن را از وب‌سایت‌های مختلف مانند Quora صحبت کنید و سپس آن را به یک مقاله ۴۵۰ تا ۶۵۰ کلمه‌ای تبدیل می‌کند. این یک راه عالی برای صرفه جویی در زمان و انرژی است، به خصوص اگر می خواهید بدون نوشتن زیاد به صورت آنلاین درآمد کسب کنید.

تقویت راه های کسب درآمد:
Money Pantry شانس زیادی برای نویسندگان دارد، اما بسیاری از وب‌سایت‌های دیگر نیز برای مقالات شما هزینه می‌کنند. اگر در گوگل با عبارت "دریافت پول برای نوشتن مقاله" جستجو کنید، سایت هایی مانند Cracked.com و List-verse را خواهید یافت.

می توانید برای جاهای مختلف بنویسید و درآمد بیشتری کسب کنید.

با استفاده از این تکنیک عالی، می توانید بدون نیاز به نوشتن مقالات طولانی به تنهایی، از طریق اینترنت درآمد کسب کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که از ابزار تایپ صوتی Google Docs استفاده کنید و وب سایت های نوشتاری مختلف را امتحان کنید. به این ترتیب، می توانید درآمد خود را افزایش دهید و در دنیای آنلاین به موفقیت برسید.


عکس از Jonas Leupe در Unsplash
احساس شما در این باره چیست؟
من مطمئن هستم که برخی از این چیزها ممکن است احساس خاصی در شما ایجاد کند. شاید چیزی در لیست وجود داشته باشد که شما به شدت با آن مخالف هستید. اگر اینطور است، لطفا نظرات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!

در مورد چیزهای مورد علاقه خود مانند استخر فوق العاده، تمرینات ورزشی در Peloton، خانه های زیبا و تعطیلات مجلل به من بگویید.

یا شاید چیزی وجود دارد که من به طور کامل از دست داده ام! اگر چیزی وجود دارد که فکر می کنید باید به لیست اضافه شود، لطفاً به من اطلاع دهید.

من همیشه آماده شنیدن نظرات و ایده های مختلف هستم.

از طریق سخت کوشی و اشتیاق، من با پشتکار داده ها را برای شما جمع آوری می کنم. لطفاً برای الهام بخشیدن به مقالات بهتر، من را دنبال کنید. حمایت شما برای من جهانی است!



از اینکه با من همراه بودید سپاسگذارم

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

وبسایت : ai3even.ir

تلگرام : @it3even

کسب درآمددرامد از اینترنتmake moneyدرامد دلاریپول دراوردن
ساخت وبسایت | تولید محتوای بصری...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید