ویرگول
ورودثبت نام
پیمان عبداله زاده
پیمان عبداله زاده
خواندن ۱ دقیقه·۸ ماه پیش

خواننده خوش صدا تبریزی نصیر غریب پور

سلام دوست من، در این نوشته دلم میخواد برای شما از هنرمند موزیک ترک آذربایجانی یکم مطلب بنویسم.

این خواننده کسی نیست جز آقای نصیر غریب پور عزیز دل ها، وقتی سال 94 در آپارات با آهنگ ی که از خود خواند باهاش آشنا شدم، باعث شد چند بار به موزیک ویدیو که از خودش منتشر کرده بود تماشا کنم، از بس خوب اجرا کرده بود خودشم در خانه سالمندان که حال دل همه را خوب میکرد.

خواننده خوش صدا تبریزی نصیر غریب پور
خواننده خوش صدا تبریزی نصیر غریب پور

بعدش تو اینستاگرام گشتم تا پیج اگه از خودش داشته باشه پیدا کنم که دیدم آره داره و فالوورش شدم، چون استاد در اینستاگرام نصیر غریب پور همه آهنگاش را به انتشار گذاشته تا دوست دارانش بتواند دسترسی آسان بهش داشته باشند، بعدش این به فکرم اومد اقدام کنم به دانلود آهنگ های بیشتر ازش هم تو گوشیم داشته باشم و هم بزنم فلش تو ماشین ازش استفاده کنم، تو چند تا سایت گشتم ولی کاملترین آرشیو ازش ندیدم تا اینکه رسیدم به یک سایت عالی که وقتی بازدید کردم ازش متوجه شدم، پلی لیست کامل 22 از دانلود آهنگ های نصیر غریب پور در آرشیو خود دارد و به صورت رایگان در اختیار میذاره و لذت بردم.

من حالا ی فلش کامل از آهنگ های استاد غریب پور دارم و هر موقع دلم بگیره میزنم پلی میشه و گوش میدم بهش. هیچ چیزی برای من لذت بخش تر از گوش دادن به این موزیک ها که نیست که داره با روح و روانم بازی میکنه، آرزو سلامتی و طول عمر دارم براشون.

مرسی از شما که به حرفای من گوش دادین وقت گذاشتین.

نصیر غریب پورتبریزخوانندهترک زبانآهنگ
سلام وقت بخیر، من پیمان هستیم و علاقمند به دنیای موسیقی.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید