ویرگول
ورودثبت نام
مهناز احمدی
مهناز احمدی
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

تجربه سفر به اصفهان + عکس

اصفهان رو هرچی بری باز نگاه میکنی می‌بینی چقدر دلت می‌خواد که بازم بری! اصلا انگار اصفهان شهر نیست، انگار یه آدمه که دلت براش تنگ میشه و هی میخوای بگی اصفهان قشنگم دلم میخواد بازم بیامو بغلت کنم?

خداروشکر هتل های اصفهان هم زیادن یعنی اگر دلت بخواد هم جای راحت و تمیز رزرو کنی و هم کلی بهت خوش بگذره می‌تونی بری توی همین شهر و یه هتل 5 ستاره رزرو کنی، اگرم خیلی پولدار نیستی هم فدا سرت هتل یک ستاره هم داره اصفهان. اگر بازم پول نداشتی یه اقامتگاه بوم گردی ارزون قیمت رزرو کن راحت!?

من خودم اولین بار که رفتم اصفهان اونم تنهایی اصلا بلد نبودم از کجا و چطوری آنلاین هتل رزرو کنم. سرچ کردم هتل ارزان در اصفهان دیدم چند تا سایت اومدن نمیدونم کدومشوم اقامت 24 و یا هتلیار از یکیشون یه هتل به اسم هتل توریست رزرو کردم که به نظرم هم قیمتش بدک نبود و هم به جاهایی که من میخواستم برم نزدیک بود.

هتل توریست-منبع سفرانه
هتل توریست-منبع سفرانه

خلاصه سرتون رو درد نیارم یه چمدون سنگین پر کردم و کِشون کِشون بردم ترمینال آرژانتین و یه بلیت اتوبوس vip همسفر هم تو دستم بود.

قبل از اینکه سوار اتوبوس بشه آقای راننده پرسید کاوه یا صفه؟ گفتم هان؟ کاوه کیه؟ صفه کیه؟ اصفهان دیگه! گفت خیله خب سوار شو بریم. توی کل راه داشتم فکر میکردم کاوه دیگه کیه؟!!? دیگه دل و زدم به دریا از بغل دستیم پرسیدم ببخشید خانوم، کاوه کیه؟

خانمه هم با لهجه شیرین اصفهونی جواب داد: «کاوه اسم ترمینال اولیه که وارد اصفهان میشیم.»

دیگه هیچی بعد 6 ساعت تو جاده بودن رسیدیم به اصفهان. اصفهان این مدلیه از شمال شهر واردش میشی ولی غافل از اینکه این شمال همون جنوب شهره? ترمینال کاوه هم دقیقا توی همون جنوب بود که شماله!!

اومدم پایین چمدون سنگین رو با زحمت و مشقت فراووون کشیدم سمت راننده‌ها و گفتم آقا هتل توریست میخوام برم راننده هم ناجووونمردانه گفت 50 هزار تومن! اومدم بگم چه خبره، مگه سر گردنه ست! الان اسنپ می‌گیرم دیدم الان توی سال 93 هستم و اسنپ اختراع نشده و من یکم زود تصمیم گرفتم که اسنپ بگیرم‍!

خلاصه با کلی چک و چونه و بالا پایین کردن سوار یکی از تاکسی‌های ترمینال شدیم و رفتیم سمت هتل توریست توی خیابان عباس آباد اصفهان!

چه خیابونی! قشنگ همون خوشگلیای چنارای خیابون ولیعصر تهرون رو تصور کن همون چنارها 440 کیلومتر اینورتر توی اصفهان هم رشد کردن و یک ولیعصر دیگه اینجا خلق کردن. ?

جاهای دیدنی ایران در پاییز

توی همین خیابون رستوران شهرزاد هم بود که خیلی معروفه و صد البته بد مزه ترین غذاهای اصفهان رو هم داره... شایدم واسه منو از نظر من بدمزه بودن، بوی چربی، شیرینی و خورشت ماست. تصور کردنی نیست که حتی کباب کوبیده هم توی اصفهان شیرین مزه باشه ولی خب هست!!

رستوران شهرزاد
رستوران شهرزاد

خلاصه رفتیم هتل توریست، خانم رزرواسیون با لهجه کامــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلاً اصفهونی پرسید از کدوم سایت رزرو کردی؟ گفتم یادم نیست! هتلیار بود فکنم ... حالا تا اینجا رو بخونید که

باقی داستان فردا منتشر خواهد شد?



هتل اصفهانرزرو هتل اصفهانسفر به اصفهاناصفهانسفر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید