ویرگول
ورودثبت نام
حسین کرمی
حسین کرمی
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

هنر ظریف رهایی از ساسی مانکن ها

یکی از مشکلاتی که همیشه کشور ما با آن دست و پنجه نرم می‌کند، مواجه غلط افراد داخل جامعه با ترندهای منفی روز دنیا و داخل ایران است. از رفتارهای قبح شکنانه‌ی افرادی مثل س.س در ترکیه تا مسائل و ریز جزئیات فردی که هیچ هنری در چنته ندارد، مانند پ.م همگی برای ما جذاب بوده و است. دلیل اینکه اسم این افراد را مانند 20:30 با مخفف ذکر کرده‌ام را می‌گویم. اما بیایید ابتدا به یک مساله مهم بپردازیم.

هنر رهایی از ساسی مانکن ها
هنر رهایی از ساسی مانکن ها


پرستش سلبریتی، نمونه‌ای از بت پرستی نوین

بگذارید با یک مثال بزرگ شروع کنم. علی کریمی بازیکن بزرگ پرسپولیس را همه می‌شناسید. همه‌ی افرادی که من را می‌شناسند می‌دانند که از کودکی در سرما و گرما در استادیوم تیم محبوبم، پرسپولیس را تشویق کرده ام. حتی زمانی بوده که پول تو جیبی مدرسه‌ام را پس انداز می‌کردم تا به استادیوم بروم. اما هیچ گاه نتوانستم بازیکن پرستی برخی هوادار ها نسبت به این بازیکن کوچک باشکاه پرسپولیس را درک کنم.

حتما یادتان است که با خداحافظی فرهاد مجیدی، کودکی خودکشی کرد. افسوس . در حالی که خانواده‌ای داغدار شدند، فرهاد مجیدی زیر بار مصرف برخی از پودرها با ماشین چند میلیاردی و چندین ویلای مجلل به زندگی خود ادامه می‌داد و حتی پشیزی برای آن فرد ارزش قائل نبود.

بخدا قصد ندارم که با این حرفم علی کریمی یا فرهاد مجیدی را تخریب کنم. هر دوی این ها افراد بزرگی هستند، اما سوال من این است. چرا ما باید زندگی خود را فدا کنیم و ببینیم امروزه به خاطر فرشاد احمدزاده، محمد دانشگر ، عارف غلامی یا مثلا شجاع خلیل زاده فن می‌سازند؟

برای من همیشه پرسپولیس بزرگ بوده و خواهد بود اما هیچگاه درگیر سلبریتی پرستی و بازیکن سالاری و عشق بازیگری نشده ام. چرا باید برای جوانان ما فردی مانند پ.م یا س.م ، یا ن.ا انقدر جذاب باشد.

اخیرا هم افرادی هستند که با چهار تا فیلم ضبط کردن داخل خیابان شده اند گنگ و دختری با قد 154 سانتی متر و تنها با 500 کا فالوورر حدود 1000 فن دارد و کوچکترین حرف او یا استوری او با دوست پسرش می‌شود نقل محافل مجازی و دست به دست می‌چرخد.؟؟ اندوه

حرف من چیست؟

اگر با مبحثی به نام رپورتاژ آگهی آشنا باشید حتما می‌دانید که در این روش افراد به معرفی یک سایت دیگر می‌پردازند بدون اینکه مخاطبان به تبلیغاتی شدن آن پی ببرند. در این روش نویسنده به عنوان مشاور به کاربر کمک می‌کند تا مشکل خود را حل کند و در آخر با معرفی یک برند خاص و آدرس آن برند، کاربر را برای استفاده از خدمات آن تحریک می‌کند. اگر با مبحث رپورتاژ آگهی آشنایی ندارید، حتما این مطلب را در سایت من بخوانید تا اطلاعات بیشتری از آن کسب کنید.

اما اگر با رپورتاژ آگهی آشنا باشید، حتما باید بدانید که ضبط یک ویدیوی داب اسمش برای آهنگ‌هایی مانند ساسی و یا حتی صحبت کردن درباره‌ی آن می‌تواند به منزله‌ی یک رپورتاژ آگهی قوی برای یک اثر هنری مضحک یا هر چیز دیگری باشد. بنابراین بیش از هر چیزی سعی کنید تا در صورت مواجه با چنین ترندهای منفی‌ای، از آن به سادگی بگذرید تا آن اثر انقدر بزرگ نشود.

فراموش نکنید که این خود مردم هستند که ارزش چیزی را خلق می‌کنند و اگر چیزی بزرگ یا معروف شد، مطمینا نفر اولی که مقصر است، ما هستیم. حال خواهید فهمید چرا اسم افراد را به صورت مخفف نام بردم.


ساسیسلبریتیرپورتاژتولید محتواترند
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید