ویرگول
ورودثبت نام
امیرحسین ارجمندی
امیرحسین ارجمندی
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

چطور از فارکس سود کنیم و به درآمد برسیم!!

اگه میخوایی پولت رو در فارکس از دست ندی حتما این دونکته رو بخون!

اول باید بدونی سرمایت چقدره برای ورود به بازار؟

این خیلی مهمه که حساب کتاب داشته باشی برای پولی که در بازار آوردی و بدونی چقدر تحمل رفتن تو ضرر رو داری. اگه بیش از تحمل روانیت تو ضرر بری قطعا به زودی به فکر جبران پول از دست رفته هستی و میخواهی پولتو برگردونی و اونجاست که مراحل صفر شدن حسابتو خودت با پای خودت قدم به قدم داری میریو نمیفهمی.
پس حتما واسه خودت مشخص کن چقدر روزانه اجازه ضرر داری
مثال: من 300 دلار سرمایه دارم و چوان اسکلپر هستم روزانه اجازه فقط 3 الی 6 دلار 1ضرر دارم.


دوم اینکه چقدر ریسک میکنی که چقدر به دست بیاری!!

زمانی که وارد معامله میشوی در ابتدا باید 2نقطه خروج از معامله را مشخص کنیم. نقطه اول حد سود (tp) و نقطه دوم هم حد ضرر(SL).
باید در ابتدا زمانیکه این دو نقطه مشخص شد محاسبه کنیم که اگه این معامله به تو سود بدهد چقدر هست و اگه ضرر بدهد چقدر هست؟ در واقع در علم معامله گری بهش میگن نسبت ریسک به ریوارد.
اگه قراره ضررت 10 دلار باشه اما سودت 5دلار،خب این معامله برای توو کاملا ضرر هست و اصلا نباید وارد همچین معامله ای شد.
شرایط لازم به هر معامله این هست که باید حداقل به میزان ریسک، سود باشد، یعنی اگر 10 دلار ممکنه ضرر بکنی پس سودت هم نباید زیر 10دلارباشد و به این میگن ریسک به ریوارد یک به یک و هرچی ریسک به ریواردت از یک به یک بالاتر باشد شرایطت درآینده بازار بهتر هست و احتمال موفقیت بیشتری داری.
مثال: من در هرمعامله که وارد میشوم احتمال ریسک به ریوارد 1 به 2 هست، یعنی اگه قراره 10 دلار ضررکنم 20 دلار هم سود میکنم (البته اینایی که میگم براساس استراتژی بازار هست نه همینطوری)

7دلیل که باعث ضررت میشه رو اینجا نوشتنه میتونه کمکت کنه.


در پست بعد بهت دو نکته دیگه رو میگم که بدونی مشکل کارت چیه که به سود نرسیدی.

اگه سوالی داری با ایمیل زیر میتونی بامن در ارتباط باشی.
amirtraderforex0098@gmail.com

کسب درآمد از فارکسسود در فارکسضرر در فارکسدونکته مهم در فارکسدرآمد دلاری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید