ویرگول
ورودثبت نام
الیاس امیرحسنی
الیاس امیرحسنی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

چند دوبیتی :الیاس امیرحسنی

چند دوبیتی :الیاس امیرحسنی

آقا دخیلم 
آهولره ضامن اولان آقا دخیلم 
غربتده باغری قان اولان آقا دخیلم

سن بیزلره ایله دعا آمین دیاخ بیز

ای مشهدی رضوان اولان آقا دخیلم

مشهد

می شود آقا دوباره عازم مشهد شوم 
یا نه آقا می توانم لازم مشهد شوم 
لازم مشهد شدن یعنی بخواهی بنده هم
کفشدار جازم مشهد شوم

اربعین

اربعین گلدی ولی من کربلایی اولمادوم

گئتدی لر قارداشلاروم من نینوایی اولمادوم

من بودونیایه بوتون حسرت گوزوندن باخموشام

کاظمینی گورمه دیم من سامرایی اولمادوم

اربعین

اربعین آمد و من کرببلایی نشدم
حسرتم کشت چراآبله پایی نشدم
صاف اگر بود دلم پای درراه بدم
یا ابالفضل چرا بنده هوایی نشدم 
بیا
امروز که حال من خراب است بیا 
لبخند توچون کهنه شراب است بیا

توماهی ومن به جزر و مد افتادم

بد جور دلم دراضطراب است بیا

منتظرم ببینمت

در بغلم بگیرمت

لب به لبت گذارم

بوسه زلب بچینمت

چنددوبیتی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید